Dramione lovestory
Forum > Fanfiction > Dramione lovestory
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Angelina
Elev |
13 maj, 2012 16:23 |
|
Borttagen
|
Bra! bevakar
13 maj, 2012 17:33 |
|
Borttagen
|
TAAACK ALLIHOPA !!! ♥ Skriver mer ikväll !!
14 maj, 2012 14:39 |
|
Borttagen
|
Så bra
14 maj, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
meer!
14 maj, 2012 14:57 |
|
amanda1104
Elev |
MERA MERA MERA. Fast känn dig inte strässad för det
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 14 maj, 2012 14:58 |
|
Borttagen
|
Taack allihopa !! ♥ Nu kommer ett kort kapitel. Det kommer bli mer och mer för varje kapitel typ !! Men detta kapitlet är som sagt ganska kort. Hoppas ni tycker att det är bra !!! ♥
Kapitel 3 (Hermione’s perspektiv) Hermione sprang snabbt till den första lektionen av trolldryckskonst för året och de skulle vara med Slytherin eleverna. Hon log lite när hon tänkte på att hon äntligen skulle få träffa Draco igen. Hermione klev in i det tomma klassrummet, hon var som vanligt först, inte ens Snape var där. Någon klev in i rummet och kom upp bakom Hermione. ”Jag har saknat dig” sa en kill röst i Hermione’s öra. En röst som hon så väl kände igen. Hermione vände sig om och såg Draco’s vackra ansikte. ”DRACO !” Hermione kastade sig i Draco’s varma famn, men kom snabbt på att hon verkligen inte kunde göra det, inte här, inte nu. Har lite mycket i skolan 15 maj, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
Bra!
15 maj, 2012 17:25 |
|
Borttagen
|
♥
15 maj, 2012 17:31 |
|
Borttagen
|
Goood!
15 maj, 2012 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen