Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Dramione lovestory

Forum > Fanfiction > Dramione lovestory

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Angelina
Elev

Avatar


Braa!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m0zuye6XPI1rpsbjdo1_250.gif The Hunger Games <3

13 maj, 2012 16:23

Borttagen

Avatar


Bra! bevakar

13 maj, 2012 17:33

Borttagen

Avatar


TAAACK ALLIHOPA !!! ♥ Skriver mer ikväll !!

14 maj, 2012 14:39

Borttagen

Avatar


Så bra

14 maj, 2012 14:56

Borttagen

Avatar


meer!

14 maj, 2012 14:57

amanda1104
Elev

Avatar


MERA MERA MERA. Fast känn dig inte strässad för det

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

14 maj, 2012 14:58

Borttagen

Avatar


Taack allihopa !! ♥ Nu kommer ett kort kapitel. Det kommer bli mer och mer för varje kapitel typ !! Men detta kapitlet är som sagt ganska kort. Hoppas ni tycker att det är bra !!! ♥


Kapitel 3 (Hermione’s perspektiv)

Hermione sprang snabbt till den första lektionen av trolldryckskonst för året och de skulle vara med Slytherin eleverna.

Hon log lite när hon tänkte på att hon äntligen skulle få träffa Draco igen.

Hermione klev in i det tomma klassrummet, hon var som vanligt först, inte ens Snape var där.

Någon klev in i rummet och kom upp bakom Hermione.
”Jag har saknat dig” sa en kill röst i Hermione’s öra. En röst som hon så väl kände igen.
Hermione vände sig om och såg Draco’s vackra ansikte.

”DRACO !” Hermione kastade sig i Draco’s varma famn, men kom snabbt på att hon verkligen inte kunde göra det, inte här, inte nu.

Har lite mycket i skolan Men imorgon eller på torsdag kommer det mer !!

15 maj, 2012 17:23

Borttagen

Avatar


Bra!

15 maj, 2012 17:25

Borttagen

Avatar


15 maj, 2012 17:31

Borttagen

Avatar


Goood!

15 maj, 2012 17:33

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > Dramione lovestory

Du får inte svara på den här tråden.