Hungerspelen - The Heros End
Forum > Fanfiction > Hungerspelen - The Heros End
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ronald Weasley: Jag kan inte komma på några nu.... Jag återkommer förmodligen Fast Edward ur Twilight är ju odödlig, right ;s Blir inte det lite fuskigt? XD Kan inte Peeta och Katniss vara från Distrikt 12, som de är? Haha, jag vet, det är lite fuskigt på olika håll, ska se om jag kan fixa till det. Angående distrikten ska jag försöka hitta mera "passande" när jag har alla Okej. Men du kan ju ta Peter Griffin och Brian eller Stewie ur Family guy, eller Homer Simpson och Bart - bara för att få ännu mer mixat eller "roligt" XD 10 maj, 2012 17:49 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Ronald Weasley: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Ronald Weasley: Jag kan inte komma på några nu.... Jag återkommer förmodligen Fast Edward ur Twilight är ju odödlig, right ;s Blir inte det lite fuskigt? XD Kan inte Peeta och Katniss vara från Distrikt 12, som de är? Haha, jag vet, det är lite fuskigt på olika håll, ska se om jag kan fixa till det. Angående distrikten ska jag försöka hitta mera "passande" när jag har alla Okej. Men du kan ju ta Peter Griffin och Brian eller Stewie ur Family guy, eller Homer Simpson och Bart - bara för att få ännu mer mixat eller "roligt" XD O, jaa! 10 maj, 2012 17:51 |
|
Deathless
Elev |
Låter spännande. GO DISTRIKT 1
En fråga bara, varför är det så några tjejer med? :3 Eller okej det kanske det inte är egentligen men tänkte eftersom det ska vara en tjej och en kille från varje distrikt. ^^)
10 maj, 2012 18:16 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Deathless: Låter spännande. GO DISTRIKT 1 En fråga bara, varför är det så några tjejer med? :3 Menar du få tjejer? Vet inte...tog liksom det som står mest i Centrum, känns det som, du kan ju alltid föreslå fler 10 maj, 2012 18:17 |
|
Deathless
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Deathless: Låter spännande. GO DISTRIKT 1 En fråga bara, varför är det så några tjejer med? :3 Menar du få tjejer? Vet inte...tog liksom det som står mest i Centrum, känns det som, du kan ju alltid föreslå fler Okej för tänkte att från t.ex spejaren lärling så kan ju typ antingen Evanlyn eller Alyss vara med i stället för någon avv killarna. :> Och eftersom Homer ändå är liiiiite för gammal så kan ju Lisa vara med från simpsons? Bara dom jag tänkte men välj du, ska iaf bli spännande att läsa.
10 maj, 2012 18:20 |
|
cannedcorn
Elev |
10 maj, 2012 18:42 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av cannedcorn: Mitt distrikt är dödsdömt.. (jag är distrikt 10, ehhe) Men fett awesome idé, måste läsa det här! Mitt är Pottrigt
10 maj, 2012 18:44 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Deathless: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Deathless: Låter spännande. GO DISTRIKT 1 En fråga bara, varför är det så några tjejer med? :3 Menar du få tjejer? Vet inte...tog liksom det som står mest i Centrum, känns det som, du kan ju alltid föreslå fler Okej för tänkte att från t.ex spejaren lärling så kan ju typ antingen Evanlyn eller Alyss vara med i stället för någon avv killarna. :> Och eftersom Homer ändå är liiiiite för gammal så kan ju Lisa vara med från simpsons? Bara dom jag tänkte men välj du, ska iaf bli spännande att läsa. Tänkte faktiskt både på Lisa och Alyss först, men jag vill inte att Alyss ska dö och det blir kul att skriva om Homer Skrivet av cannedcorn: Mitt distrikt är dödsdömt.. (jag är distrikt 10, ehhe) Men fett awesome idé, måste läsa det här! Haha xD Men jag kanske byter distrikt när jag har alla 10 maj, 2012 20:49 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
26 maj, 2012 08:27 |
|
Savi
Elev |
26 maj, 2012 08:28 |
Forum > Fanfiction > Hungerspelen - The Heros End
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen