Letizia Sharm-*andetag...*
Forum > Fanfiction > Letizia Sharm-*andetag...*
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
känn dig bevakad...
8 maj, 2012 20:55 |
|
Borttagen
|
mer!!!!
8 maj, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Bra!
8 maj, 2012 20:57 |
|
Soda
Elev |
Vi kom fram till stan efter ca 10 min. Vi hoppade av kvastarna och Allabea skickade hem dom igen. Vi började gå längs den lilla gågatan Barlway och kom fram till huvudgatan.
"Letizia gå i förväg till biblioteket för häxmästare så kommer jag sen, jag ska bara göra ett litet ärende" sa Allabea till mig. Jag visste att det inte var lönt att fråga vad det var för något utan nickade bara och fortsatte gå. Efter att jag hade rundat hörnet blev mina blodådror så gott som förvandlade till is.Där stod mobbargänget och deras ledare Mincho. Jag drog huvan över ansiktet och fortsatte att gå. (Godnatt)
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
8 maj, 2012 21:03
Detta inlägg ändrades senast 2012-05-10 kl. 16:06
|
|
Marsku
Elev |
Ny läsare
You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 10 maj, 2012 15:08 |
|
Soda
Elev |
10 maj, 2012 15:15 |
|
Borttagen
|
Jättebra! *Bevakar*
13 maj, 2012 09:22 |
|
Angelina
Elev |
13 maj, 2012 15:59 |
|
Borttagen
|
bra!!! ny läsare!!!
13 maj, 2012 16:01 |
|
Soda
Elev |
Jag skyndade över gatan och så gott om sprang förbi Mincho och hans gäng.
"Hörru lillan kom hit!" ropade dom efter mig, men vid det laget hade jag redan sprungit in i biblioteket. Väl inne doftade v gamla böcker och damfortyrer. Blä! Men i vilket fall gick jag fram till en av hyllorna och tog ner första bästa bok. "Trollkonster genom historian" av Frens Dolittle blev det. Jag satte mig i en av sofforna och började förstrött bläddra i boken. Vad tycks??
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
13 maj, 2012 18:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen