Status "fylla år"
Forum > Mugglarportalen > Status "fylla år"
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nevilleloo: Det kanse inte var en bra ide med en present.Då kan man ju fuska och ändra ålder bara för att få pengar. Man skulle kunna få en present, kanske 30 galleoner! 7 maj, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Wow vilken bra idé! Skulle ju vara jättekul! c:
7 maj, 2012 19:19 |
|
Borttagen
|
Jo, det skulle väll vara kul
7 maj, 2012 19:41 |
|
Nevilleloo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nevilleloo: Det kanse inte var en bra ide med en present.Då kan man ju fuska och ändra ålder bara för att få pengar. Man skulle kunna få en present, kanske 30 galleoner! Men från och med då kan man bara skriva in sitt födelsedatum 1 gång! Spoiler:
Tryck här för att visa! 7 maj, 2012 19:42 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
7 maj, 2012 19:48 |
|
ginnyw123
Elev |
7 maj, 2012 19:55 |
|
Lemon
Elev |
Bra idé! På min födelsdag skrev jag det i forumssignaturen. Men det här låter bättre.
Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 7 maj, 2012 19:57 |
|
AlexZz
Elev |
7 maj, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Ugh låter bra!
7 maj, 2012 20:03 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ugh låter bra! Jag gillar inte heller födelsedagar XD . .
7 maj, 2012 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen