Harry Potter gäng 8)
Forum > Harry Potter > Harry Potter gäng 8)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Verro_Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag och mina vänner ÄLSKAR HP! Eller, Nadde är inte så värst stort fan av det... Vi har också ett HP-gäng: Matilda aka spagetti är Tagghorn, Jag är Måntand, Gabi är Tramptass och Verro_Luna aka Verro är Slingersvans :] Jeee
6 jan, 2013 14:49 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Vi har oxå ett hp-gäng, men vi har påhittade personer!
"Hm, you must be a Weasley" 6 jan, 2013 16:14 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Skrivet av Dilly Weasley: Vi har oxå ett hp-gäng, men vi har påhittade personer! Eller, med andra ord, inte bara en generation utan två! Dilly Weasley, LeonaGoodness, Mill Goodness och jag, LaylaCatcher, har våra "egna" namn, medan Felicia Potter heter Wendy Quinn och Ida Riddle- ja, hon vill kallas så- inte heter Riddle på riktigt, minns just nu inte vad hon hette på riktigt. Imagination and dreaming is my life 6 jan, 2013 18:33 |
|
hermonii
Elev |
Får jag vara Nagini ♥
Mitt skolfoto på bilden - <3 Nagini <3 6 jan, 2013 19:17 |
Forum > Harry Potter > Harry Potter gäng 8)
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen