Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tom Felton

Forum > Harry Potter > Tom Felton

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Dramione99
Elev

Avatar


Jag har alltid haft en bild av Tom i huvudet då jag läst böckerna, men det beror på att jag så första fimlen före jag läste boken. Så då hade jag liksom redan ett ansikte på alla karaktärerna. Jag tycker att han apssar jättebra som Drac, plus att han är sjukt snygg oxå!

4 maj, 2012 15:32

Borttagen

Avatar


måste bara skriva det.
han har likadan frisr som min kusin. uppsat i en knut.

4 maj, 2012 16:31

gurrapotter
Elev

Avatar


Om det är någonting som harry potter filmerna har lyckats så är det skådespeleriet och valet av skådespelare, och Tom Felton är defenitivt inget undantag!!

4 maj, 2012 16:40

Lunah~
Elev

Avatar


Tom Felton är sååå duktig, han spelar Draco så otroligt bra, ingen kunde ha gjort det bättre! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m828n5COHH1r0wad0.gif

4 maj, 2012 17:38

Borttagen

Avatar


Jag kan verkligen inte se någon annan spela Draco än honom! ♥ Älskar honom som skådespelare och person, haha! xD ♥

Elma00: Tom Felton har ju inte håret uppsatt i en knut? xD

4 maj, 2012 18:06

Borttagen

Avatar


Han är perfekt som Malfoy, precis så som jag föreställt mig honom i boken. Dessutom så är han ju en jättebra skådis och hur snygg som helst! ♥

4 maj, 2012 18:29

Maharajah
Elev

Avatar


Det finns så mycket jag skulle vilja skriva om Tom, han är så fantastiskt, galet, helt sjukt underbart bra som Draco.

Jag får verkligen den där känslan av att han är den dryga killen i skolan som bara vill ha uppmärksamhet och som tror att han är något bara för att han "komme från en fin familj". Egentligen är han ju bara osäker. Det är verkligen en sådan igenkänningsfaktor på Draco och Tom spelar det här helt underbart bra. Jag kunde inte ha bett om en mer passande skådespelare.

Sedan tycker jag också att Tom är en otroligt bra förebild. Han är verkligen nere på jorden och han är bra med pressen, media och allt sådant. En superförebild på alla sätt, och dessutom otroligt rolig!

4 maj, 2012 18:51

argus filtch
Elev

Avatar


han är väl bra

a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones

4 maj, 2012 19:29

Aivilio
Elev

Avatar


Jag läste böckerna efter jag såg den första filmen.. ehe.. är jag efter nuu?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi62.tinypic.com%2F14jyp3l.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2lde9i.gif

4 maj, 2012 19:35

Borttagen

Avatar


Tom är gätte bra!
Det var exakt så jag hade föreställt Draco!
Men inte visst jag att Tom skulle bli sötare...
I ♥ TF
I´m mrs Felton

4 maj, 2012 19:36

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Tom Felton

Du får inte svara på den här tråden.