Kattnamn!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobbyy
Elev |
Skrivet av Trullsa: Behöver kattnamn till min lilla bruna pojke! Förslag? Mina föräldrar har kommit på någon dum regel att namnet måste börja med ''S''. Samuel? 6 jan, 2011 18:20 |
|
Salem
Lärare |
6 jan, 2011 18:20 |
|
SixtySeven
Elev |
Varför inte Sirius?
Fightin' fire with fire. 6 jan, 2011 19:17 |
|
Weasley Twin
Elev |
6 jan, 2011 20:05 |
|
Samsara
Elev |
Severus och kallas Sev!
Smaug (fast han är ikke röd) SMEAGOL! No, just kiddin'. Sakarias och kallas Sakke! JAA SAKKE! I will kill ya if ya name it Sasuke! 6 jan, 2011 20:10 |
|
persiklinne
Elev |
Snape?
6 jan, 2011 20:16 |
|
ikka
Elev |
Eller hur, vad som helst förutom Sasuke
Sirius, Severus, Slughorn/Sniglehorn (haha), Seaker, Seamus, Salazar, Stan Eller något som inte har med hp att göra? Simon, Sonny, Sam, Sockan, Sture ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
6 jan, 2011 20:25 |
|
Borttagen
|
Som någon annan sagt, Sirius?
Det kan man ju utalla både på svenska och engelska även om jag måste medge att det låter konstigt på svenska. 6 jan, 2011 20:30 |
|
Riddiculus
Elev |
Sebastian.
Sesar ^^ Säta Haha, S ^^ 6 jan, 2011 21:00 |
|
Borttagen
|
vad sägs om salazar
6 jan, 2011 21:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen