Baktråden.
Forum > Off Topic > Baktråden.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: 'Jag älskar att baka är inte det lite svårt?? min moster (eller ingifta moster) brukar göra såna, men hon är kock. Jag tycker att det jobbigaste med prinsesstårta är att man ska dela den without something there is no nothing 1 maj, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Ååååh, detta är min tråd. 8D *bevakar*
1 maj, 2012 19:17 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Li: 'Jag älskar att baka är inte det lite svårt?? min moster (eller ingifta moster) brukar göra såna, men hon är kock. Jag tycker att det jobbigaste med prinsesstårta är att man ska dela den Haha, this! Brukar också dela i två lager trots att man ska dela i 3 lager. 1 maj, 2012 19:18 |
|
Pixie
Elev |
När jag fyllde 11 år gjorde jag en prinsesstårta med en orm. Fast den blev misslyckad, men väldigt god! Jag älskar att baka, och cupcakes är nog roligast, men frostingen blir alltid för söt! Jag åt en cupcake med fyllning inuti, den var väldigt god! Jag ska nog prova och baka snart, det är så många som fyller år nu!
1 maj, 2012 19:21 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Jag är omringad av folk som kan laga mat och baka jättebra. Så jag känner mig ganska dålig när det kommer till just de ämena.
Två av mina kommpisar gör JÄTTEGODA macarons. Och så bakar de såklart annat också. De heter Filip och Fredrik... Finns inget bättre. XD En annan av mina vänner går på kockskola. Så hon bakar en hel del. Bakar man eller lagar man pannkakor? Jag brukar göra pannkakor, så det känns jätteskumt att behöva säga något annat. 1 maj, 2012 19:21 |
|
Knizzlare
Elev |
Älskar också att baka
Och ibland blir det ju ba att baka nåt random också xD Bröd brukar jag baka åt familjen ibland..x3 DeathDownAlex: Inget av dom xD Göra pannkakor säger jag också, haha ^^ ![]()
1 maj, 2012 19:24
Detta inlägg ändrades senast 2012-05- 1 kl. 19:25
|
|
Kedjebrev
Elev |
1 maj, 2012 19:24 |
|
Knizzlare
Elev |
1 maj, 2012 19:26 |
|
ronnyponny
Elev |
1 maj, 2012 19:28 |
|
Kedjebrev
Elev |
Äter typ aldrig prinsesstårta längre för mamma gillar det inte. Hon säger att det kom för mycket folk med prinsesstårta när hon jobbade på banken
http://Kaosregn.blogg.se
1 maj, 2012 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen