Villket djur skulle du ta?
Forum > Harry Potter > Villket djur skulle du ta?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av MissFniss: Skrivet av Borttagen: En Knizzlare, de verkar så söta! xD ♥ ^^Det vill jag också ha♥ Vi kan ha en Knizzlare-klubb! ♥ 1 maj, 2012 14:32 |
|
Borttagen
|
katt
1 maj, 2012 14:37 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
1 maj, 2012 14:44 |
|
Borttagen
|
En pygmépuff tror jag. Gillar Rons uggla Pigwidgeon också, så kanske en sån. Eller en knizzlare. Eller en chizpurfel, om den var söt, bara för att den verkar så konstig.
"Chizpurflar anses av många vara märkliga djur. Chizpurflar lever "av" magi, oftast genom trolldrycker drycker. Detta gör de genom att bosätta sig i kittlar, för att försöka slicka i sig trolldrycksrester och på det sättet växa, fysiskt och magiskt. Chizpurflar kan också börja gnaga på något magiskt föremål, till exempel en trollstav, för att komma åt den magiska kärnan. Det är inte svårt för en medelmåttig trollkarl att hantera en normal chizpurfel; Dock kan en ovanligt magifylld chizpurfel vara ett stort problem och det krävs ibland att Sektionen för övervakning av magiska skapelser får kallas in. Chizpurflar påverkar mugglarvärlden, genom att de "attackerar" nya elektroniska föremål, när de inte får tag i magiska föremål; varför vet man inte riktigt. Dock vet man att detta är ofta en anledning till att dessa apparater inte fungerar som de borde. Detta vet dock inte mugglarna om, utan hittar av någon anledning på egna förklaringar till beteendet. " 1 maj, 2012 14:49 |
|
95mas
Elev |
Jag skulle välja fågel Fenix för de kan brinna upp och återfödas i sin aska.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
1 maj, 2012 14:56 |
|
StoltaSlytherin
Elev |
En fågel fenix
1 maj, 2012 15:48 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skulle jag också välja! Helt klart.En Knizzlare, de verkar så söta! xD ♥ 1 maj, 2012 16:26 |
|
Clara Darkin
Elev |
1 maj, 2012 16:29 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MissFniss: Skrivet av Borttagen: En Knizzlare, de verkar så söta! xD ♥ ^^Det vill jag också ha♥ Vi kan ha en Knizzlare-klubb! ♥ Haha, ja!♥ xD
1 maj, 2012 17:23 |
|
Borttagen
|
jag skulle vilja ha en hippogrif
16 maj, 2012 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen