Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Sjundeårselev?

Forum > Mugglarportalen > Sjundeårselev?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Matizze:
Skrivet av Nelly1513:
Skrivet av Matizze:
Skrivet av Nelly1513:
Skrivet av Matizze:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Matizze:
Ja, jag har suttit och funderat över det ett tag, varför står det att man är sjundeårselev? Statusen följer ju HP-serien, och Harry blev väl aldrig sjundeårselev... eller?
tja det är roligt att "levla"

Heh, men vore det inte roligare med "flyger motorcykel" eller "går på bröllop"?

Skrivet av Nelly1513:
Kanske för att han blir sjundeårselev även om han inte går på Hogwarts? ^.^

Men inte sjundeårsELEV va?

Men man räknas ändå som sjundeårselever iaf^^

Men... men...! *peka åt en massa random håll och se allmänt förvirrad ut* ... jag vill hellre gå på bröllop... :'3

Ja, men det kanske är lite svårt att ta med såna detaljer xD
Bröllopet håller ju inte på särskilt länge medan andra saker, som Slåss mot drakar händer rätt länge och är en stor del av boken :3

... de pratar mycket om bröllopet... :3 *vägra ge upp*
=3 bröllopppppppppppppp

29 apr, 2012 17:35

Nelly1513
Elev

Avatar


Skrivet av Matizze:
Skrivet av Nelly1513:
Skrivet av Matizze:
Skrivet av Nelly1513:
Skrivet av Matizze:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Matizze:
Ja, jag har suttit och funderat över det ett tag, varför står det att man är sjundeårselev? Statusen följer ju HP-serien, och Harry blev väl aldrig sjundeårselev... eller?
tja det är roligt att "levla"

Heh, men vore det inte roligare med "flyger motorcykel" eller "går på bröllop"?

Skrivet av Nelly1513:
Kanske för att han blir sjundeårselev även om han inte går på Hogwarts? ^.^

Men inte sjundeårsELEV va?

Men man räknas ändå som sjundeårselever iaf^^

Men... men...! *peka åt en massa random håll och se allmänt förvirrad ut* ... jag vill hellre gå på bröllop... :'3

Ja, men det kanske är lite svårt att ta med såna detaljer xD
Bröllopet håller ju inte på särskilt länge medan andra saker, som Slåss mot drakar händer rätt länge och är en stor del av boken :3

... de pratar mycket om bröllopet... :3 *vägra ge upp*

Men bröllopet är egentligen inte så viktigt! TwT

AlexZz and I are friends 4 ever <3 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fpull.imgfave.netdna-cdn.com%2Fimage_cache%2F1254572211830353.jpeg

29 apr, 2012 17:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Nelly1513:
Skrivet av Matizze:
Skrivet av Nelly1513:
Skrivet av Matizze:
Skrivet av Nelly1513:
Skrivet av Matizze:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Matizze:
Ja, jag har suttit och funderat över det ett tag, varför står det att man är sjundeårselev? Statusen följer ju HP-serien, och Harry blev väl aldrig sjundeårselev... eller?
tja det är roligt att "levla"

Heh, men vore det inte roligare med "flyger motorcykel" eller "går på bröllop"?

Skrivet av Nelly1513:
Kanske för att han blir sjundeårselev även om han inte går på Hogwarts? ^.^

Men inte sjundeårsELEV va?

Men man räknas ändå som sjundeårselever iaf^^

Men... men...! *peka åt en massa random håll och se allmänt förvirrad ut* ... jag vill hellre gå på bröllop... :'3

Ja, men det kanske är lite svårt att ta med såna detaljer xD
Bröllopet håller ju inte på särskilt länge medan andra saker, som Slåss mot drakar händer rätt länge och är en stor del av boken :3

... de pratar mycket om bröllopet... :3 *vägra ge upp*

Men bröllopet är egentligen inte så viktigt! TwT
jooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

29 apr, 2012 17:36

Matizze
Elev

Avatar


Okej, nu kom vi lite OT, men med tanke på att HP absolut inte är välkommen på Hogwarts längre är det konstigt att han är sjundeårselev. Jag menar, han fick ju inte ens en boklista!




och bröllopet är VISST viktigt. Man fick reda på att alla snygga tjejer redan var upptaget!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fs3.zerochan.net%2FSouth.Park.240.613281.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb82c689d5bc7845cf8109bff6e74de6d%2Ftumblr_mrheqxUlBE1so9q4wo2_100.gif

29 apr, 2012 17:40

1 2

Forum > Mugglarportalen > Sjundeårselev?

Du får inte svara på den här tråden.