Eld-Uppföljaren till Cirkeln
Forum > Off Topic > Eld-Uppföljaren till Cirkeln
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potter_fan
Elev |
Gör det! Den är jättebra!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 8 maj, 2012 00:10 |
|
LauraTree
Elev |
Jag vill också läsa eld! NU
Tyvärr har jag inte haft tid att köpa den, är det nån som vet vad den kostar? 8 maj, 2012 06:13 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av potter_fan: Gör det! Den är jättebra!!! Haha, ok... men först ska jag läsa alla HP på engelska.
8 maj, 2012 06:33 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av Miskel: Det har jag redan gjort!!! Skrivet av potter_fan: Gör det! Den är jättebra!!! Haha, ok... men först ska jag läsa alla HP på engelska. Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 8 maj, 2012 12:05 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av potter_fan: Skrivet av Miskel: Det har jag redan gjort!!! Skrivet av potter_fan: Gör det! Den är jättebra!!! Haha, ok... men först ska jag läsa alla HP på engelska. Gut gut :]
8 maj, 2012 23:04 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Miss Black: Ååå, de är så braaaaa!! Jag ville ha min signerad, men gick inte till rätt bokhandel och fick bara tygpåse Spoiler: Tryck här för att visa! Cirkeln är väl också ur deras perspektiv? :O Eller? Nej, kanske inte... Läser den nu i alla fall!¨ Spoiler: Tryck här för att visa! 9 maj, 2012 12:50 |
|
ronnyponny
Elev |
jag håller på att läsa om Cirkeln nu så att jag ska kunna förstå någonting ur Eld när jag läser den. Det var typ ett års sen jag läste Cirkeln så jag kommer inte ihåg så mycket!
9 maj, 2012 13:12 |
|
ginny hanna weasley
Elev |
9 maj, 2012 15:43 |
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av ginny hanna weasley: Håller med!!! cirkeln är typ världens bästa bok ♥ Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 9 maj, 2012 17:55 |
|
Cyachi
Elev |
Jag har precis läst ut Eld!
Gillade inte riktigt Cirkeln, så hade inte så höga förhoppningar. Men tycker faktiskt att Eld var väldigt spännande att läsa, och karaktärerna utvecklades verkligen! 11 maj, 2012 22:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen