Någon som har en slips?
Forum > Harry Potter > Någon som har en slips?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nej, tyvärr :C
Fast jag har en underbar halsduk! C: 27 apr, 2012 20:40 |
|
Ginny!!!!
Elev |
27 apr, 2012 21:04 |
|
Borttagen
|
Jag har bara en slips jag köpt på Second Hand och själv satt ett Hufflepuff-märke på. Men jag skulle vilja ha en riktig ♥ Men jag har inte så mycket pengar just nu så det är inte så prioriterat.
27 apr, 2012 21:54 |
|
Borttagen
|
jag har en Gryffindor slips!
27 apr, 2012 21:57 |
|
Borttagen
|
Jag har en Gryffindor-slips därifrån. Köpte den när jag köade till Deathly Hallows och fick den knuten i en smal gränd av en vansinnigt vacker isländska. Det var nästan lite homoerotiskt. Hon var gift dock. Med en man vars slips hon brukade knyta varje morgon.......
27 apr, 2012 22:04 |
|
Avazette
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag har en Gryffindor-slips därifrån. Köpte den när jag köade till Deathly Hallows och fick den knuten i en smal gränd av en vansinnigt vacker isländska. Det var nästan lite homoerotiskt. Hon var gift dock. Med en man vars slips hon brukade knyta varje morgon....... Jag andvände youtube och kan nu knyta en själv Fight! 27 apr, 2012 23:13 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Har en som jag har sytt själv.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 27 apr, 2012 23:15 |
|
Ingis
Elev |
Nee, men jag vill verkligenverkligenverkligen ha en D:
Däremot har jag hemmastickade halsdukar för alla elevhem, som min faster har stickat. ♥ ![]() ![]()
27 apr, 2012 23:40 |
|
TheOnlyLion
Elev |
Har både slips och halsduk :'3 Ganska stolt faktiskt
27 apr, 2012 23:58 |
|
Lisen563
Elev |
Min mormor har gjort en halsduk åt mig och jag har köpt en Ravenclaw slips.
28 apr, 2012 00:02 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen