Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
Forum > Off Topic > Mugglisträff i Uppsala 16 Juni 2012!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Josefin_Weasley
Elev |
21 apr, 2012 18:52 |
|
MonsterCookie
Elev |
^hoppas du kan
wolfstar deserved better. 21 apr, 2012 18:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Josefin_Weasley: JAG VILL KOMMA Jag vill träffa er tre igen ♥ Men jag kan antagligen inte Du får tjata, tjata och tjataaaa.. skriver upp dig ändå! ♥ 21 apr, 2012 19:04 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det ska jag verkligen! Men jag försöker redan övertala mamma om att vi ska åka till Falun (för att träffa Ginny00). Dessutom vill jag till Stockholm om 1D kommer hit i sommar Skrivet av Josefin_Weasley: JAG VILL KOMMA Jag vill träffa er tre igen ♥ Men jag kan antagligen inte Du får tjata, tjata och tjataaaa.. skriver upp dig ändå! ♥ Känner mig bortskämd som bara vill åka iväg överallt hela tiden ;P Taack ♥
21 apr, 2012 19:10 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: Det ska jag verkligen! Men jag försöker redan övertala mamma om att vi ska åka till Falun (för att träffa Ginny00). Dessutom vill jag till Stockholm om 1D kommer hit i sommar Skrivet av Josefin_Weasley: JAG VILL KOMMA Jag vill träffa er tre igen ♥ Men jag kan antagligen inte Du får tjata, tjata och tjataaaa.. skriver upp dig ändå! ♥ Känner mig bortskämd som bara vill åka iväg överallt hela tiden ;P Taack ♥ Man måste få åka iväg på kul saker ibland... man fick livet för att ha kul, inte för att bara sitta på samma stol i hela sitt liv. ![]()
21 apr, 2012 19:22 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av si_tonks: Det är sant!!! Om bara tågbiljetterna från Göteborg till Uppsala var gratis...Skrivet av Josefin_Weasley: Skrivet av Borttagen: Det ska jag verkligen! Men jag försöker redan övertala mamma om att vi ska åka till Falun (för att träffa Ginny00). Dessutom vill jag till Stockholm om 1D kommer hit i sommar Skrivet av Josefin_Weasley: JAG VILL KOMMA Jag vill träffa er tre igen ♥ Men jag kan antagligen inte Du får tjata, tjata och tjataaaa.. skriver upp dig ändå! ♥ Känner mig bortskämd som bara vill åka iväg överallt hela tiden ;P Taack ♥ Man måste få åka iväg på kul saker ibland... man fick livet för att ha kul, inte för att bara sitta på samma stol i hela sitt liv.
21 apr, 2012 22:42 |
|
Ginny00
Elev |
AHMEN AAAAAH
JAG SKA TILL UPPSALA I SOMMAR Ska bara övertala mamma om 16 juni, skriv upp mig så länge, kommer kanske si_tonks: Att citera Josefins inlägg var lite onödigt. Jag trodde att en Mugglisprefekt hade taggat mig(ehem sant men i alla faaall) och var "AAAAAAAAAAHHHH JAG HAR VARIT OLAGLIG" en stund innan jag lugnade ner mig. Josefin_Weasley: Tjata mest på Falun 8D Cindy: You're interested? ^^ 22 apr, 2012 10:29 |
|
si_tonks
Elev |
22 apr, 2012 10:40 |
|
Ginny00
Elev |
22 apr, 2012 10:41 |
|
si_tonks
Elev |
22 apr, 2012 10:42 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen