Japansk häxa [SV]
Forum > Fanfiction > Japansk häxa [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss Black
Elev |
21 apr, 2012 21:38 |
|
Clementin
Elev |
Bra! Men glöm inte att lägga till "de" i slutet på verb i imperfekt form. (Och vad menade du med "(bok)"?)
21 apr, 2012 21:44 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Clementin: Bra! Men glöm inte att lägga till "de" i slutet på verb i imperfekt form. (Och vad menade du med "(bok)"?) Att hon läste i boken AlexZz and I are friends 4 ever <3
21 apr, 2012 21:45 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Clementin: Bra! Men glöm inte att lägga till "de" i slutet på verb i imperfekt form. (Och vad menade du med "(bok)"?) Att hon läste i boken Jaha c: 21 apr, 2012 21:46 |
|
Lokix
Elev |
Bra
Todeledo 21 apr, 2012 22:45 |
|
Borttagen
|
super ♥ * bevakar*
22 apr, 2012 07:57 |
|
Lemon
Elev |
Lite mer kommer nu
Kap 3-Sortering Cissi "Alla förstaåringar kommer till mej!" ropa en stor jätte. Jag tog tag i Kyokos och Lindas händer och vi gick mot jätten. "Okej! E alla här? Bra! Då går vi." ropa jätten åt oss alla. Jag såg att Kyoko hela tiden bläddra i sin ordbok. "Hogwarts e bara bakom kröken här!" ropa jätten. Kyoko hade precis stängt sin bok när vi såg ett enormt slott med tinnar och torn. "WOW!" sa alla lite hur som helst. "Det där e Hogwarts!" sa jätten och värka riktigt nöjd med sig själv. "Fyra i varje båt" fortsatte jätten och peka på en massa båtar. Jag, Kyoko och Linda satte oss tillsammans. "Ner me huvuden!" skrek jätten när dem första båtarna kom till klippan. När vi klivit ur alla båtarna kolla jätten igenom dem sen gick vi igenom porten och där inne stod en lång kvinna med smaragd gröna kläder. Kyoko verka säker på att dem skulle prata och tog fram sin bok. "Förstaåringar, professor McGonagall" presentera jätten. "Tack Hagrid" sa professor McGonagall. "Jag för dem vidare härifrån." Vi följde McGonagall, men inte till rummet där resten av eleverna verkade vara. Vi gick istället till ett annat rum där alla elever trängdes. McGonagall prata om elevhemmen och elevhemspoängen. "...och när jag går och kollar om dem är redo att släppa in oss så vill jag att ni snyggar till er." Kyoko började med att kamma sitt redan raka hår. Linda satte på sig lite läppglans och jag satte upp mitt hår i en hästsvans. "Vi är redo för er" sa McGonagall när hon kom tillbaka. Kyoko la borsten i fickan och Linda samma sak med sin läppglans. Vi gick in till en stor vacker sal där resten av eleverna var. De fans fyra bord där eleverna satt och ett där lärarna satt. Framför lärarbordet var det en fyrbent pall med en gammal hatt på. Hatten öppna en reva som en mun och börja sjunga... "Almlöv, Cissi" sa McGonagall och jag gick fram och satte mig på pallen. McGonagall satte hatten på mitt huvud. "Ganska säkert" viska hatten i mitt öra. Jag tror att ingen annan än jag visste vad hatten sa. "RAVENCLAW!" ropa hatten. Ett av borden skrek och jag gick till dem och skaka hand med dem. Jag lyssna inte så noga på resten tills vi kom till slutet av A. "Axeldotter, Linda" sa McGonagall och Linda klev fram. De blev tyst en stund och jag antåg att hatten prata med Linda. "RAVENCLAW!" Linda sprang fram och krama mig. Jag märkte att min axel blev blöta, hon grät. "Förlåt" sa hon. "Men jag är så glad att vi är tillsammans. Hoppas det går bra för Kyoko med!" "Azaki, Kyoko" sa McGonagall och Kyoko klev fram. Kyokos sortering kommer snart Vissa saker borde inte existera, en av dessa saker är grön paprika 22 apr, 2012 09:49 |
|
Nelly1513
Elev |
22 apr, 2012 09:55 |
|
Lokix
Elev |
Bra ♥
Todeledo 22 apr, 2012 10:36 |
|
Borttagen
|
braaaaaaaaaaaaaaaa
22 apr, 2012 10:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen