Nytt spel
Forum > Mugglarportalen > Nytt spel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
23 apr, 2012 18:52 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av argus filtch: Jag tycker att ni borde lägga in något nytt spel tex quidditch som man får mer pengar för men behöver en kvast Håller helt klart med!! Jag har verligen längtat efter ett sådant spel! Winter is coming... 23 apr, 2012 21:04 |
|
argus filtch
Elev |
Kan någon tipsa erfa om tråden
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 23 apr, 2012 21:07 |
|
Twix
Elev |
Li skrev för ett litet tag sedan i Mugglis Insider att ett nytt spel är på ingång.
Just nu är spelet under beta-testning. 23 apr, 2012 21:12 |
|
Nelly1513
Elev |
Hm... Ja, skulle vara kul att kunna använda sin kvast lite mer istället för att ha den på sin profil :3
Och bättre kvastar går naturligtvis bättre än andra^^ Så Åskviggen kan ju gå snabbare än Nimbusar osv. osv... AlexZz and I are friends 4 ever <3
24 apr, 2012 07:26 |
|
Dumbledore1
Elev |
24 apr, 2012 14:51 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av Twix: Li skrev för ett litet tag sedan i Mugglis Insider att ett nytt spel är på ingång. Just nu är spelet under beta-testning. Tack för att du skrev det Twix
24 apr, 2012 19:30 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av .:Elise:.: Skrivet av Twix: Li skrev för ett litet tag sedan i Mugglis Insider att ett nytt spel är på ingång. Just nu är spelet under beta-testning. Tack för att du skrev det Twix Det var så lite. 24 apr, 2012 19:35 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
det är en rolig idé :3
speech! 24 apr, 2012 21:27 |
|
expelliarmus
Elev |
Det är ett spel pågång som vi beta-testare håller på att testa för att spåra buggar! Jag kan avslöja att spelet är riktigt roligt och ni kommer att gilla det! Mer kan jag inte säga ^^
24 apr, 2012 21:47 |
Forum > Mugglarportalen > Nytt spel
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen