trollstavar
Forum > Harry Potter > trollstavar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasleygirl98
Elev |
Hmm, jag tycker jättemycket om Hermiones och Ginnys! Men Harrys är också så snygg. Men jag tror inte at någon slår Elderwand.
Winter is coming... 20 apr, 2012 22:46 |
|
argus filtch
Elev |
Håller med om att sirius stav är snygg men den ser typ ut som enn kina pinne
a wise man ones said i don`t know what weapons we use in ww3 but in ww4 we use sticks and stones 20 apr, 2012 23:00 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Fillish: Skrivet av Loveleen: Skrivet av Fillish: Voldemorts är läcker. The Elder Wand också. Ja, Voldemorts är faktist fin Är det nån stav jag vill ha så är det den. Voldemort är min favorit i hela serien xD Och såååå mäktig xD
21 apr, 2012 21:44 |
|
Lunah~
Elev |
21 apr, 2012 22:01 |
|
Fillish
Elev |
Skrivet av Loveleen: Skrivet av Fillish: Skrivet av Loveleen: Skrivet av Fillish: Voldemorts är läcker. The Elder Wand också. Ja, Voldemorts är faktist fin Är det nån stav jag vill ha så är det den. Voldemort är min favorit i hela serien xD Och såååå mäktig xD Ohja ^^
21 apr, 2012 22:19 |
|
Ms.Markus
Elev |
21 apr, 2012 23:20 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av Ms.Markus: McGonagalls! Vet inte riktigt varför... Men allra finast är Snapes! ♥ ja, de är sjukt snygga! Winter is coming... 22 apr, 2012 10:34 |
|
Lills
Elev |
22 apr, 2012 10:42 |
|
-Patronus-
Elev |
22 apr, 2012 10:46 |
|
Borttagen
|
Oj, jag tycker att många av stavarna är fina^^ Några av mina favoriter är:
Draco Malfoys (väldigt elegant). Narcissa Malfoys (har alltid tyckt om den). Fenrir Greybacks. Hermione Grangers. Professor Slughorns. James Potters. Grindewalds. Och listan bara fortsätter! __________________________________________ Pigfarts is real! 22 apr, 2012 12:54 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen