HP namn på norska!
Forum > Harry Potter > HP namn på norska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Avazette
Elev |
Öh...det får vi se. Om kanske ett år. Jag vill ju inte spamma...vänta är dehär spam. Ah, skit samma godnatt!
Fight! 20 apr, 2012 21:58 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
*Ginny.:.Weasley kan tyvärr inte svara på den här tråden, eftersom hon nyss avled av skratt*
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 20 apr, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Jag har inte läst böckerna på norska men jag tänker att det känns som om de utspelas i Norge snarare än UK när alla har sådana där namn... det är lite tråkigt i så fall. Fast de är ganska roliga! McSnurp, haha xD Sa det i en liknande tråd som denna att jag måste läsa böckerna på norska någon gång, eller se filmerna norskdubbade.
20 apr, 2012 22:15 |
|
StoltaSlytherin
Elev |
På norska heter gyllene kvicken "Guldsnoppen" iallafal på HBP spelet
29 apr, 2012 12:58 |
|
Weasley
Elev |
Tycker om Humlesnurr och den gyllene snoppen
29 apr, 2012 13:06 |
|
Ingis
Elev |
29 apr, 2012 15:05 |
|
Matizze
Elev |
McSnurp? Langballe? XD
Någon mer än jag som tror att HP-karaktärerna är glada över att vara britter? ![]()
29 apr, 2012 15:35 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Matizze: McSnurp? Langballe? XD Någon mer än jag som tror att HP-karaktärerna är glada över att vara britter? Jag skulle inte vilja heta Håsblås i efternamn om jag så fick 1000 galleoner TwT Tänk att säga stolt "En håsblås är lojal och rättvis!" Haha xD AlexZz and I are friends 4 ever <3
29 apr, 2012 16:11 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
29 apr, 2012 16:14 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Skrivet av Matizze: McSnurp? Langballe? XD Någon mer än jag som tror att HP-karaktärerna är glada över att vara britter? Jag skulle inte vilja heta Håsblås i efternamn om jag så fick 1000 galleoner TwT Tänk att säga stolt "En håsblås är lojal och rättvis!" Haha xD Helt plötsligt ringer "Alla Hufflepuffar är fårskallar" HELT annorlunda XD ![]()
29 apr, 2012 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen