Livet på andra sidan
Forum > Fanfiction > Livet på andra sidan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Olivia oooo
Elev |
Ne du kittla mig inte... Jag ska bara ha ett bra tillfälle att skriva och har inte vart inne på en dator på länge...
tack tack för alla fina kommentarer (andra gången).... I miss this place❤️ 20 apr, 2012 21:16 |
|
Borttagen
|
Men skynda dig!
Jag kittlar dig på måndag annars *hotfull min* 20 apr, 2012 21:30 |
|
Olivia oooo
Elev |
Jaja Men jag har börjat skriva nu.
Så det kommer snart… I miss this place❤️ 21 apr, 2012 10:06 |
|
Borttagen
|
Yay!
21 apr, 2012 10:26 |
|
Olivia oooo
Elev |
Kapitel 1 - Telefonsamtalet
Ginny och Harry vaknade (vid 7 på fredags morgonen) av ett pipande ljud som kom från deras hem telefon. Ingen av dom hade lust att svara. Ginny suckade och Harry förstod att den sucken betydde ’‘kan du svara’’. Harry reste sig upp och tog sin mörk blå morgonrock. Han gick ut i det ljusa vardags rummet och tog upp hemtelefonen som låg på deras tvbord. Det var Hermione. ''Hej Hermione’’ sa Harry glatt. ''Hej Harry’’ sa en väll bikant röst. ’’Hur mår ni där hemma’’ sa Harry för att få något att prata om. ’’Ja vi mår för det mesta bra’’ sa Hermione med en liten suck. ’’Va då’’ sa han och tittade ut igenom det stora fönstret vid honom. Vädret var fint och solen lyste, dom kanske skulle gå ut. ’’Jo Ron har hostat hela natten, bara han inte blir sjuk’’ sa Hermione oroligt. ’’Nej det tror jag inte, och hoppas’’ sa Harry med lidande. ’’Ja det hoppas jag med. Men gör ni något på lördag kväll’’ sa Hermione hoppfullt. ’’Nej vad då’’ sa Harry glatt och förstod vad Hermione skulle säga. ’’Jo om ni skulle vilja komma och äta något klockan 6, kanske’’ sa Hermione och hoppades att Harry skulle säga ’’Ja vad kul’’. Och så var det: ’’Ja vad kul, Ginny blir nog glad. ’’Ja då säger vi så’’ sa Hermione glatt. ’’Ja då ses vi på imorron klockan 6 då’’ sa Harry och la på. ’’Ginny vi ska och äta middag hos Ron och Hermione på lördag’’ ropa han så att Ginny skulle höra honom där hon låg och nästan hal sov i sovrummet. ’’Va kuul’’ ropa hon tillbaks samtidigt som hon gäspa. Ginny visade sig nu i dörröppningen med sin vita morgonrock och tovigt röd orange hår. ’’God morgon’’ sa Harry med ett leende på läpparna. ’‘Morron’’ sa hon och gäspa igen. ’’Du är trött’’ sa Harry som fatta det på dom två gäspningar hon gjort på inte så lång tid. ’’Ja vad tror du’’ sa hon och så flina. ’’ Jag tror du ät trött’’ sa Harry och log. ’‘Kan du göra frukos nu’’ sa hon retsamt och log så mycket att hon visa sina kritvita tänder. ’‘Jaja’’ sa Harry med en suck. I miss this place❤️ 21 apr, 2012 11:31 |
|
Borttagen
|
Jätte bra!!
21 apr, 2012 11:33 |
|
Olivia oooo
Elev |
Tack Jag blev faktist nöjd
I miss this place❤️ 21 apr, 2012 11:35 |
|
Borttagen
|
Olivia, du skriver j*kligt bra!
Bara några fel jag såg: Bikant=bekant Hal=halv Jag är lite perfektionist... 21 apr, 2012 13:22 |
|
Olivia oooo
Elev |
Haha oj på halv hade jag någ misat v
I miss this place❤️ 21 apr, 2012 14:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Olivia oooo: Japp, jag antog att det var ett slarvfel.Haha oj på halv hade jag någ misat v Spoiler: Tryck här för att visa! 21 apr, 2012 14:50 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen