"Radera alla meddelanden"-knapp
Forum > Mugglarportalen > "Radera alla meddelanden"-knapp
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
joel9324
Elev |
26 maj, 2012 18:51 |
|
Ronald Weasley
Elev |
Jag nöjer mig då med den som redan finns
26 maj, 2012 19:37 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Ja, det går, men problemet är att det bara raderar på EN sida. Har man många sidor m meddelanden så får man trycka massa gånger. "Markera alla" borde verkligen betyda a l l a.
26 maj, 2012 19:58 |
|
hyperion
Elev |
Skrivet av Savi: Absolut. När vi ändå är inne på meddelande grejen. Vore superskönt att kunna söka eller ordna i sina meddelanden. Alltså typ kunna läsa alla från en viss medlem eller med ett visst ord i rubriken Det är också en superbra idé! ![]()
26 maj, 2012 21:52 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av hyperion: Skrivet av Savi: Absolut. När vi ändå är inne på meddelande grejen. Vore superskönt att kunna söka eller ordna i sina meddelanden. Alltså typ kunna läsa alla från en viss medlem eller med ett visst ord i rubriken Det är också en superbra idé! Haha, vet i alla fall att det skulle underlätta för mig med alla månadens grejer
26 maj, 2012 21:53 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 maj, 2012 23:35 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Håller med! Tog mig evigheter att radera 20 sidor med meddelanden! Nu har jag typ fem stycken... Orkar inte radera! Skulle behöva en sådan knapp
27 maj, 2012 01:35 |
|
EMELESEL
Elev |
Skulle verkligen vara superbra! =) Har just nu 2856 nya meddelanden, orkar inte direkt leta reda på alla gamla.
27 maj, 2012 08:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Millson Lovegood: Håller med! Tog mig evigheter att radera 20 sidor med meddelanden! Nu har jag typ fem stycken... Orkar inte radera! Skulle behöva en sådan knapp En gång hade jag 40 sidor o.o Ville radera alla med en gång men man var tvungen att ta en sida i taget o.o Det tog en stund xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 maj, 2012 12:06 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Millson Lovegood: Håller med! Tog mig evigheter att radera 20 sidor med meddelanden! Nu har jag typ fem stycken... Orkar inte radera! Skulle behöva en sådan knapp En gång hade jag 40 sidor o.o Ville radera alla med en gång men man var tvungen att ta en sida i taget o.o Det tog en stund xD Förstår det! Jag såg inte "markera alla" knappen förrän på sidan tre...
27 maj, 2012 12:07 |
Forum > Mugglarportalen > "Radera alla meddelanden"-knapp
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen