Mugglismärke :D
Forum > Mugglarportalen > Mugglismärke :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunah~
Elev |
20 apr, 2012 14:23 |
|
Julle
Elev |
20 apr, 2012 15:29 |
|
Stinaa
Elev |
20 apr, 2012 21:41 |
|
Julle
Elev |
20 apr, 2012 21:44 |
|
Stinaa
Elev |
Skrivet av Julle: Kanske ngt för Li & Erfa? :3 Haha aa vore roligt kanske skulle skicka ett meddelande
20 apr, 2012 21:58 |
|
Clementin
Elev |
Jättebra idé! Ett armband eller något liknande tycker jag är en bra idé, men det syns ju inte så mycket. Och jag skulle inte vilja gå med samma tröja varje dag. x/
20 apr, 2012 22:36 |
|
Julle
Elev |
Skrivet av Clementin: Jättebra idé! Ett armband eller något liknande tycker jag är en bra idé, men det syns ju inte så mycket. Och jag skulle inte vilja gå med samma tröja varje dag. x/ Gör en namnlista ![]()
21 apr, 2012 09:27 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Jag tycker att det var en jätte bra ide !
Vi kanske kan ha en reflex på jackan där det står mugglarportalen eller något liknande .
21 apr, 2012 10:36 |
|
Clementin
Elev |
Skrivet av Julle: Skrivet av Clementin: Jättebra idé! Ett armband eller något liknande tycker jag är en bra idé, men det syns ju inte så mycket. Och jag skulle inte vilja gå med samma tröja varje dag. x/ Gör en namnlista Namnlista? o.O 21 apr, 2012 11:53 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Alla riter ärr i pannan!
21 apr, 2012 12:21 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen