Hur tjänar man pengar?
Forum > Mugglarportalen > Hur tjänar man pengar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Wonderkid
Elev |
Ne, jag har en windows..
15 apr, 2012 11:16 |
|
HalfBloodPrincess99
Elev |
Jag kan inte heller spela Snape! Men jag vet inte om jag har Java... Hur skaffar man det??xD
"It's not Hogwarts without you, Hagrid." 6 sep, 2012 17:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HalfBloodPrincess99: Jag kan inte heller spela Snape! Men jag vet inte om jag har Java... Hur skaffar man det??xD Gå hit 6 sep, 2012 17:47 |
|
GinnyLina
Elev |
Snape går bara på en av mina..min familjs datorer, och hänga harry kan vara lite hackigt. Men man kan ju köra frågesporten 3 gånger om dagen.
man måste ha ett specielt program för snape. Ladda ner det, så går det säkert. Det kommer upp en grej när man har klickat på snape, iallafall för mig... + att du kan sälja saker på marknaden. (Drakägg, chokladgrodekort och så) och då känar du ju pengar om någon köper. That's me... 8 sep, 2012 12:31 |
|
HalfBloodPrincess99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av HalfBloodPrincess99: Jag kan inte heller spela Snape! Men jag vet inte om jag har Java... Hur skaffar man det??xD Gå hit Tack! "It's not Hogwarts without you, Hagrid." 13 sep, 2012 16:20 |
|
kakan42
Elev |
Jag kan inte spela snape, och jag har en mac!
13 sep, 2012 16:32 |
|
Klara Weysley
Elev |
TUR!
13 sep, 2012 16:54 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
13 sep, 2012 17:09 |
|
ellisnoris
Elev |
Skrivet av GinnyLina: man måste ha ett specielt program för snape. Ladda ner det, så går det säkert. Det kommer upp en grej när man har klickat på snape, iallafall för mig... . vad för program?
19 sep, 2012 22:51 |
Forum > Mugglarportalen > Hur tjänar man pengar?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen