Why is love soo hard? (sv)
Forum > Fanfiction > Why is love soo hard? (sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hahahahahahaha ew.
14 apr, 2012 22:02 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
kapitel 4 - Hämnd ljuva hämnd
Dobby satt nu och grät tillsammans med Winky som alltid grät. Han kunde inte komma på vad han skulle göra tills Winky gav honom en vink (HAHHA FATTAR NI?! vink-y) hon snöt sig i sin 6 år gamla snornäsduk och det gav Dobby en idé, näsduken var gjord av siden,även lakan i en säng,och i en säng brukade man ha en... TREKANT! där satte han pricken över i:et. Han skulle ha en trekant med Harry och Ron. Det skulle få Voldemort att bajsa på sig av skräck. Nu blir historien lite för dirty för unga läsare, men vi kan avslöja lite få delar. För det första var Ron mycket mer entusiastisk än Harry när det kom på tal (GAY?). För det andra så råkade Winky slinka med, vilket upptäcktes först senare. Och så råkade Voldemort såklart komma på dom.
14 apr, 2012 22:07 |
|
Borttagen
|
Hhahahahhahahaahha!!
14 apr, 2012 22:09 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Kapitel 5 - Reaktion
Voldemort var just på väg till Harrys sovsal för att döda honom. Men han såg hur massa elever sprang panikslagna ut ur salen. Han stoppade Neville och frågade honom vad som stod på. Nevillel var så chockad över vad han sett så han glömde vem han talade till. ''Det.. DOM GÖR ''SAKER'' DÄR INNE! ALFEN,HARRY RON O EN TILL ALF!'' skrek Neville med tårar i ögonen och sprang sedan vidare. Skolan var nu på väg att evakueras. Voldemort rusade nu in i sovsalen och hoppades inte det var hans alf Neville snackade om... Han hade fel. Dobby svimmade för tredje gången den dagen medans Winky, Ron och Harry sprang iväg. Voldemort grät stilla på Rons sängkant när Dobby vaknade. "Du... lät Harry fly... Du lät Harry fly för min skull" Dobby svimmade nästan igen. "Ja det gjorde jag" viskade Voldemort "för jag älskar dig" De kysstes igen. "Men... är inte du ganska efterlyst efter att ha försökt förstöra världen och allt det där?" sa Dobby. "Hur ska vi ta oss här i från????"
14 apr, 2012 22:20 |
|
Borttagen
|
Hahahah så rolig ff !!
14 apr, 2012 22:21 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
Kapitel 6- Sa någon triangeldrama??
Dobby och Voldemort lyckades fly, och än idag vet ingen utom dom hur. Nä, jag bara skoja, ska berätta hur. Lyckligtvis för dem båda hade inte Dobby glömt att sätta på sig underkläder denna ljuvliga dag. Med hjälp av dom, och ett rep de hittat tidigare lyckades de svinga sig ut genom fönstret och långt bort, till ett hus Voldemort genast köpte. Där tillbringade de tre senare veckorna. Livet lekte och allt var underbart. Men så damp ett brev ner i brevlådan hos familjen Dolder/Dobbyson. Så här löd texten: Kära Dobby! För en tid sen kom du till mig, och bad om min kärlek. Jag som då hade en oförklarlig kärlek till Krumben, bad dig dra åt helvete. Men nu är mina känslor annorlunda! efter fyrkanten vi hade har jag inte kunnat slutat tänka på dig...Vill bara nypa dig i kinden tills den går sönder! älskar dig så mycket. hör gärna av dig om du vill bli min fästman //Harry Potta. Dobby glodde förskräckt ner på brevet. Vad skulle han göra?! Han hade älskat Harry sedan första gången han mötte honom men nu älskade han voldemort. OMG WHAT WILL HAPPEN
14 apr, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Hahahhah !! Bästa kapitlet !! Sjukt rolig ff asså!!
14 apr, 2012 22:40 |
|
DobbyLovesVoldemort
Elev |
15 apr, 2012 11:11 |
|
Pygmepuffen
Elev |
15 apr, 2012 18:54 |
|
Borttagen
|
15 apr, 2012 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen