ron vs hermione
Forum > Harry Potter > ron vs hermione
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ingis
Elev |
Jag vet faktiskt inte.
Svår fråga. Men kanske Ron... Nej, Hermione. Eller Ron. Nej, Hermione! Nejmen jag vet inte. Jag älskar dem båda två ♥ ![]() ![]()
14 apr, 2012 12:53 |
|
Lisen563
Elev |
Båda ska vara kvar! Hade Harry varit ett alternativ hade jag valt honom!
14 apr, 2012 13:06 |
|
Safrina
Elev |
Alltså, det är ju skitsvårt att välja, men jag är så lik Ron på så många sätt (syftar inte på utseendet *blondin*) att jag nog skulle bli mer ledsen om han dog.
Men samtidigt känns det som om jag "känner" Hermione bättre än ron. Nej, nu blev det omöjligt! >.<
14 apr, 2012 13:26 |
|
Borttagen
|
Om Hermione dog så skulle Ron ha en minut kvar av sitt liv.
14 apr, 2012 13:34 |
|
Borttagen
|
Gud så hemskt om nån av dom dog, men jag tycker nog Ron, men Hermione kan ju ändå inte dö, då skulle inget funka ju!
14 apr, 2012 14:57 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Usch, usch, usch! Jag vill inte ens tänka tanken på att någon av dem skulle dö!!
Winter is coming... 14 apr, 2012 17:13 |
|
EpicFaiil
Elev |
BÅDA!
14 apr, 2012 21:40 |
|
Erica
Elev |
15 apr, 2012 00:19 |
|
-Patronus-
Elev |
15 apr, 2012 07:53 |
|
Borttagen
|
15 apr, 2012 09:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen