Hermione och Draco [Sv]
Forum
> Fanfiction
> Hermione och Draco [Sv]
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag tänker inte säga vad jag tycker om berättelsen eftersom du säkerligen inte kommer att gilla svaret.
Jo säg !!! Jag har hört mycket dåliga saker i mitt liv, och jag själv tycker inte attd en är bra !! Men säg !! ♥
asså jag tror säkert att den är bra och så men du skriver lite osammanhängande typ. Och den är inte jätte välskriven men annars var den bra.
Aa men det var väl inget farligt, jag tycker själv att den är det. Jag HATAR denna ff  Fast jag har skrivit den själv
jag ahtar alla saker jag skriver heheh
Okeeej !!! Vad har du skrivit då?? Får jag seeeeee !?
jag har skrivit allt möjligt. en är ju länken nedan och jag har ingen aning om vilken av mina ff's det är.
25 apr, 2012 20:32
|
|
Borttagen
|
16 feb, 2013 20:11
|
Du får inte svara på den här tråden.