Så mycket pengar!
Forum > Mugglarportalen > Så mycket pengar!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
A.k
Elev |
Skrivet av Borttagen: 150g Vad menar du med "150g"? "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 18 apr, 2012 20:33 |
|
Borttagen
|
dyraste brons kortet jag set
18 apr, 2012 20:40 |
|
A.k
Elev |
Skrivet av Borttagen: dyraste brons kortet jag set Oj!! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 18 apr, 2012 20:48 |
|
Borttagen
|
18 apr, 2012 20:48 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Borttagen: vet och nån köpte det... Oj, kommer du ihåg vilket kort det var? Har sett ett Gyllenroy Lockman-kort för 500G
19 apr, 2012 11:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av -Patronus-: ja medSkrivet av Borttagen: vet och nån köpte det... Oj, kommer du ihåg vilket kort det var? Har sett ett Gyllenroy Lockman-kort för 500G 19 apr, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att det känns väldigt onödigt när folk säljer saker som är liiite för dyra.Hela marknaden blir ju fulla av dessa dumma erbjudande!
19 apr, 2012 15:24 |
|
Mintpastill
Elev |
Tycker det är ganska onödigt att sälja kort för dyrt. Säljer mina för 3 G, oavsett "rang". Förutom om det är helt nya kort, då kanske jag höjer lite i pris^^
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 19 apr, 2012 18:13 |
|
Millson Lovegood
Elev |
Om man har något man inte vill ha finns det en tråd där man skriver vad man inte vill ha (eller vad man vill ha) och sen skriver någon vad den vill köpa det för
20 apr, 2012 17:14 |
|
mican00
Elev |
20 apr, 2012 17:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen