Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nintendo

Forum > Off Topic > Nintendo

1 2
Användare Inlägg
Znor9
Elev

Avatar


http://wii.ign.com/articles/122/1222874p1.html
det här gör mig väldigt glad. Wii U kommer att äga nästa generation :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.nevermindthebolog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2010%2F06%2FMudkip_baked_in_3D_by_cezkid.gif Tingle, Tingle! Kooloo-Limpah... These are the magic words that Tingle creted himself. Don't steal them!

13 apr, 2012 11:23

Borttagen

Avatar


Jag har ett tjock-DS och ett gammalt 8-bitars. Spelar massor med Animal Crossing och alla versionerna av Cooking Mama, men det är mest det nuförtiden. =)

Wii tycker jag är den fånigaste idén till en spelkonsol någonsin. Om jag vill röra på mig så går jag ut och gör det.

13 apr, 2012 13:45

Borttagen

Avatar


jag har nästan alla nintendo konsol från super nintendo till wii u. måste faktiskt säga att jag gillar dom gamla bäst som nintendo 64 och gamecube och självklart är Zelda favoriten of all time!

9 mar, 2015 11:31

Frivolt
Elev

Avatar


Jag har ett nintendo 64 Räknas det?

Och jag älskar Mario Kart och Supermario 64 ♥ :'D hehee....spelar det än idag


Okej, det där kanske inte räknades men ändå

9 mar, 2015 12:27

Borttagen

Avatar


Jag har ett nintendo 64 och en gameboy advance sp!!

9 mar, 2015 13:33

Borttagen

Avatar


Idag har jag skaffat ett Wii U. Har sedan tidigare ett Wii.

26 mar, 2015 20:49

1 2

Forum > Off Topic > Nintendo

Du får inte svara på den här tråden.