ugglor
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Örmar e coooola ;D
29 dec, 2010 18:43 |
|
MattiasD
Elev |
Flyttat tråden då det handlade mer om djur en om Harry potter.
29 dec, 2010 19:09 |
|
Borttagen
|
Inte undra på att jag hittade den här den här gången ;D
29 dec, 2010 19:12 |
|
soratanaka
Elev |
Ugglor verkar rätt nice, men om jag hade en orm (som jag verkligen vill ha) skulle den nog äta upp varenda uggla. Eh. Borde gå och bli Parselmouth.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 31 dec, 2010 18:09 |
|
Belle
Elev |
Ugglor är coola men jag hatar ormar, jag ryser varje gång jag ser en. Och de låter läskigt.
I'll be flying on my broomstick... 31 dec, 2010 21:33 |
|
ikka
Elev |
^Oh, häftigt!
Jag diggar ormar, men tycker ännu mer om ödlor och sköldpaddor :> ![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
1 jan, 2011 16:30 |
|
Borttagen
|
Ödlor♥ Älskar ödlor och ormar
1 jan, 2011 20:04 |
|
Slytherinofc
Elev |
Jag älskar ugglor och ormar
Haters will say what they want but their hate will never stop you from chasing your dream ♥ 3 jan, 2011 00:24 |
|
Roretta
Elev |
åh ja ugglor ♥
Finns faktiskt en uggla gömd någonstans i träden på vår tomt som vi brukar höra. De är vackra, men lite läskiga ibland! Ormar är jättegulliga. Berits hand touched fried chicken. /proud 3 jan, 2011 02:28 |
|
jan
Elev |
jag vill nog ha en orm det skulle vara collt att kuna
orm språk eller vad säger ni ??? Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
3 jan, 2011 12:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen