Hämligheter och familge hemlighetre
Forum > Fanfiction > Hämligheter och familge hemlighetre
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lida
Elev |
ak log skulle vara " En sak låg hon och tänkte på"
Det var mina fingrar som var felet 15 apr, 2012 08:50 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: ak log skulle vara " En sak låg hon och tänkte på" Det var mina fingrar som var felet Jaha! Okej! Då hajar jag Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 apr, 2012 09:06 |
|
Lida
Elev |
Här kommer nästa kapitel
Kapitel5 "jäklar hoppas att Rosalinda inte mis tänker någonting här nu" tänkte Edward för sig själv. Rosalinda vaknade av ett mycket irederande pipande " pipippippppppp!!!!!" " Sjuton jag glömde att stänga av klockan" " jaja, det är väl ändåså dags att gå upp ändån" tänkte Rosalinda. Hon gick fram till den stora gade roben och började välja melan alla kläder, till slut alde hon ett bar jins och ett svart line. Nör hon kom ner till köket sat Calise, Esma och Alice där. " God morgon Rosalinda" sa Esma mycket glatt. " Godmorgon alli hoppa" sa jag.' " Det finns mat i kylskopet" sa Calise. " tackar" sa jag. Rosalinda gick till kylskopet och tog fram en ägg katong sedan tog hon tre äg och stekte dom, sedan gick hon och sate sig bre vid Alice. " Du Rosalinda jag tänkte att du ocj jag skulle åka och shoppa lite kläder idag" sa Alice. " Ja det kan vi väll, när ska vi åka dåda?" frågade jag. " Vi åker om en timme" sa Alice. " Okej, bra" sa jag. Sedan åt jag upp det sista av frukosten. Sen gick jag upp till rumet i gen för att paka upp det sista som jag inte pakade upp i går. När Rosalinda öppnade resväskan så sog hon att henes fabror hade lakt ner boken harry Potter och den vise sten. " Nemen dena bok har jag inte läst på ungi fär två år" sa jag. Sedan fortsate Rosalinda att paka upp. Där var det kapitlet klart 15 apr, 2012 10:33 |
|
Majis
Elev |
Fortsätt!!! Känner på mig att det snart kommer hända saker!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 16 apr, 2012 11:01 |
|
Lida
Elev |
Här kommer nästa kapitel
Kapitel 6 Plötsligt knakade det på dören och Alice kom in. " Ska vi åka nu Rosalinda?" frågade Alice. " Va jo? det kan vi, har det redan gåt en timme?" frågade jag. " Ja det har det, så kom igen nu Rosalinda!" Tio minuter senare sat vi i Alice bil och på våg mot Port Angland och mot alla afärer. Ca en timme senare var vi frame och det första Alice ville var att vi skulle gå in i en gläders afär. Alice hitade många kläningar som hon ville att jag skulle prova. " Du Alice en sak vill jag att du ska veta är att jag är en son pärson som inte däräkt använder kläningar" " Jaja, men du kan alltid prova dom" sa hon glatt. So det var bara att gå till prov rumet och börja prova. När jag var klar med att provnigen och kom ut fron prov hytten så hade Alice an mycket konstig min. " Hur är det Alice?" frågade jag lite oroligt. " Jag mår bra och det varinget, är du klar?" frågade hon. " Ä ja det är jag" " Bra då går vi och betalar" När vi kom ut från afären hade jag två stora kasar med kläder en mäd två kläningar i och en anan med jins, T shart, linen och en jaka i. Vi sate os o bilen och började köra hemot. När vi kom hen möte vi Edward i dören. " Har Alice plågat dig med shopping Rosalinda?" sa han lite glatt. " Ja, det har hon, hon tvingade på mig två kläningar" " det låter som Alice" Sa han lite glatt. Sedan gick jag upp till mit rum. " Du Edward duvet inte om Shopie skrev en dag bok den månaden hon borde här" frågade Alice. " Nä det vet jag inte, varför undrar du?" sa Edward. " Jo, jag fick en syn med en dagbok och den fanns uppe i Rosalindas rum" sa Alice mycket allvarligt. " Då får vi hoppas att rosalinda inte hitar den" sa Edward. " Ja, det få vi" " men vi kan ju fråga Calise om hen vet någonting om en dag bock" sa Edward. " Ja, villken bra i de!" Edward opch Alice frågade Chalise om han viste någon tig men han viste inte häler någon ting om någon dag bok. " Vi får anars gå in på henes rum och kolla äfter" sa Edward. " Ja, vi får väll ta och göra det" sa Alice. Så där nu var deta kapitlet klart 16 apr, 2012 18:41 |
|
Majis
Elev |
Det kommer kanske mer spänning sen?
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 16 apr, 2012 19:20 |
|
Fredrick
Elev |
tycker denna var riktigt dålig, den var både mycket stavfel i, inte mycket variation a ordval och allmänt trist att läsa : - D
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 16 apr, 2012 20:45 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Fredrick: tycker denna var riktigt dålig, den var både mycket stavfel i, inte mycket variation a ordval och allmänt trist att läsa : - D Jaha... Det tycker du ja... Oh, vad spännande!!! (Sarkastiskt) Ja, kanske lite stavfel, det kan hända den bästa. Man kanske inte alltid har ett rättstavningsprogram på internet, då kan det bli lite svårt att stava. Vissa har enklare till att skriva rätt och vissa inte. Du har ju också gjort stavfel i ditt liv någon gång i ditt liv! Den kanske var tråkig i början, men tror inte du att den kommer komma igång snart? Att det bara var inledning? Det tror jag i alla fall! Men all får ju har åsikter! Jaja, hejdå lilla Fredrick! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 17 apr, 2012 16:53 |
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Fredrick: tycker denna var riktigt dålig, den var både mycket stavfel i, inte mycket variation a ordval och allmänt trist att läsa : - D Jaha... Det tycker du ja... Oh, vad spännande!!! (Sarkastiskt) Ja, kanske lite stavfel, det kan hända den bästa. Man kanske inte alltid har ett rättstavningsprogram på internet, då kan det bli lite svårt att stava. Vissa har enklare till att skriva rätt och vissa inte. Du har ju också gjort stavfel i ditt liv någon gång i ditt liv! Den kanske var tråkig i början, men tror inte du att den kommer komma igång snart? Att det bara var inledning? Det tror jag i alla fall! Men all får ju har åsikter! Jaja, hejdå lilla Fredrick! jag läste den tills jag tyckte att den var tråkig, får man inte göra det eller, jag kunde ju inte veta hur den var innan jag började? jag lade ner tid delvis för att jag tycker det känns bra att vara ärlig och rak, och säga min åsikt. och för att hjälpa dig i framtiden, du kommer ju knappast bli bättre om du bara får positiva kommentarer? troll?skulle inte tro det. jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 17 apr, 2012 20:08 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Fredrick: Skrivet av Majis: Skrivet av Fredrick: tycker denna var riktigt dålig, den var både mycket stavfel i, inte mycket variation a ordval och allmänt trist att läsa : - D Jaha... Det tycker du ja... Oh, vad spännande!!! (Sarkastiskt) Ja, kanske lite stavfel, det kan hända den bästa. Man kanske inte alltid har ett rättstavningsprogram på internet, då kan det bli lite svårt att stava. Vissa har enklare till att skriva rätt och vissa inte. Du har ju också gjort stavfel i ditt liv någon gång i ditt liv! Den kanske var tråkig i början, men tror inte du att den kommer komma igång snart? Att det bara var inledning? Det tror jag i alla fall! Men all får ju har åsikter! Jaja, hejdå lilla Fredrick! jag läste den tills jag tyckte att den var tråkig, får man inte göra det eller, jag kunde ju inte veta hur den var innan jag började? jag lade ner tid delvis för att jag tycker det känns bra att vara ärlig och rak, och säga min åsikt. och för att hjälpa dig i framtiden, du kommer ju knappast bli bättre om du bara får positiva kommentarer? troll?skulle inte tro det. Nämen jag tycker det är jättebra att berätta sina åsikter, men jag menar, när det är ens första FF och inte kommit igång än kanske man inte vill ha en kommentar om att den var väldigt kass... Alltså, trevligare ton kanske? Men var du verkade ta illa upp, får man inte ha en åsikt? Men kul att du började läsa den och så, men du sa att den var tråkig, men inte början, eller? Men jag menar, när du tycker den börjar bli tråkig kunde du ju sluta så du skulle slippa "lida"? Oj, haha! Upptäckte att jag använde författaren namn, eller vad man ska säga, vad sjukt det kan bli ibland! xD Jaja, men bra att ha åsikt, men kanske inte med en sån snobbigton man fick utav att läsa din kommentar Förresten! vad är en "ynk"? Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 17 apr, 2012 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen