DrakÄgg
Forum > Mugglarportalen > DrakÄgg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ving_fåle
Elev |
.
5 dec, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Ja om draken har ätit för mycket så är det bara att vänta till dagen efter då är den hungrig igen
5 dec, 2012 20:21 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Kan en drake må dåligt? ._.
Det visste jag inte ens..o.o Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 6 dec, 2012 17:10 |
|
Ginny Weasly 1
Elev |
lycka till alla med problem!!!!!!!
Elev 7 dec, 2012 08:52 |
Forum > Mugglarportalen > DrakÄgg
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen