Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Percy Weasley

Forum > Harry Potter > Percy Weasley

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Oskan
Elev

Avatar


Skrivet av Olwa:
Jag håller med Zabini, jag avskyr honom när han jobbar på miniseriet men i sjuan så förlåter jag honom.

Fast när man väl förlåter honom så dör Fred, och den sorgen är bra mycket större än glädjen av att Percy kommer tillbaka. Den överskuggas av något större!

"May the force be equal to mass times acceleration"

28 dec, 2010 16:33

Borttagen

Avatar


Jag förlät honom i sjuan ;P

28 dec, 2010 16:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Ingenting och allting. Första gången jag läste böckerna var han absolut ingen favorit i mina ögon, och jag avskydde honom när han satt som liten gosse i ministeriet. Men jag förstod senare _varför_ han gjorde som han gjorde och han fick min förlåtelse i sjunde boken igen.

^

29 dec, 2010 01:08

GredForge
Elev

Avatar


Han var väldigt irriterande i början.

Neither one can live if the other survives

29 dec, 2010 01:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av GredForge:
Han var väldigt irriterande i början.

Mm

29 dec, 2010 02:35

media
Elev

Avatar


Var nog lite kär i honom när jag läste böckerna, tycker alla weasleybröderna är rätt snygga, inte minst Fred&George. Den enda som inte är direkt top notch i mina ögon, utseendemässigt är faktiskt Ron.

i care because you do

29 dec, 2010 02:40

Hermionee Granger
Elev

Avatar


Skrivet av Olwa:
Jag håller med Zabini, jag avskyr honom när han jobbar på miniseriet men i sjuan så förlåter jag honom.

Ja, ungefär samma för mig.

Dobby has no master, Dobby is a free elf

29 dec, 2010 20:28

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hermionee Granger:
Skrivet av Olwa:
Jag håller med Zabini, jag avskyr honom när han jobbar på miniseriet men i sjuan så förlåter jag honom.

Ja, ungefär samma för mig.


Yesbox, först var han ju en riktig...skitstövel! Sen i sjuan så börjar han få lite vett i skallen, dock så gör han det försent..

29 dec, 2010 21:15

Borttagen

Avatar


Alldeles försent *skakar besviket på huvudet*

29 dec, 2010 21:22

jan
Elev

Avatar


Skrivet av Gwenog Jones:
Percy ♥ Har alltid gillat honom av någon konstig anledning.


han är störande

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

6 jan, 2011 18:12

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Percy Weasley

Du får inte svara på den här tråden.