Luna Lovegood
Forum > Harry Potter > Luna Lovegood
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Gillar Luna, hon är en rolig karaktär.
♥ 28 dec, 2010 16:10 |
|
Oskan
Elev |
Hon är skön! Iskall och lugn. Visar att hon ändå kan slåss för saker som betyder något för henne, vilket gör henne ganska tuff också
"May the force be equal to mass times acceleration" 28 dec, 2010 16:31 |
|
Borttagen
|
I ♥ Luna
Hon är en av mina favoritkaraktärer av anledningar som de flesta här redan har nämnt 28 dec, 2010 16:34 |
|
Potterfreak
Elev |
Älskar henne ♥
Harry Potter, you have fought valiantly, but you have allowed your friends to die for you rather than face me yourself. On this night, join me and confront your fate. 28 dec, 2010 16:41 |
|
Tonks<3
Elev |
29 sep, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
Älskar henne ♥ Hon är cool, snäll och lite knäpp
![]() 29 sep, 2011 19:49 |
|
Smilis
Elev |
Hon är snäll, lugn och trygg.
Hon är en sån som aldrig skulle falla för grupptryck. ![]() Weasley´s ÄGER 29 sep, 2011 19:58 |
|
Borttagen
|
Älskar hennes personlighet ;D
Den är så lugn och ganska lustig. Hon visar att man klarar sig väldigt bra, trots att man är annorlunda,, vilket även jag gör 29 sep, 2011 20:08 |
|
Borttagen
|
jag blir ofta jämförd med karaktären Luna.. det är nog efter som att vi båda håller stenhårt i det vi tror på och struntar helt i vad alla andra tycker.
men hon är stencool, älskar att hon är så udda. hon är rolig men ändå väldigt lugn och samlad. 29 sep, 2011 20:09 |
|
Nintendo64
Elev |
LOVE HER! ♥
hon är en sån som lätt skulle kunna vara ens bästa vän, hon är omtänksam, oerhört snäll, trygg och en som man kan berätta allt för och hon skulle stöttat en i vått och torrt. och hon är lagom knäpp och annorlunda ![]()
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
29 sep, 2011 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen