Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det bästa med Harry Potter böckerna!

Forum > Harry Potter > Det bästa med Harry Potter böckerna!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Jag tycker att dem är bra för att boken är som en hel värld för säj. Den är liksom så detaljerad. Och alla karaktärer har liksom en egen historia! Det tycker jag är coolt!

Utman mej gärna på duell!

12 jan, 2013 09:33

joel dumbledore
Elev

Avatar


ALLT!!!!!!!!!

Join the dark side, we have cookies. :D

12 jan, 2013 13:16

Borttagen

Avatar


Jag kom i kontakt med dom genom att när jag var 14 år så såg jag och min kompis den första filmen sen dess älskar jag Harry potter jag började läsa böcerna när jag var 15 år och nu har jag 3 böcker kvar att läsa innan jag har läst alla

Det bästa med Harry potter är blandningen av onda och goda och roliga rupliker.

Jag fick min Harry potter box när jag fyllde 15 år och jag älskar att sätta mig bekvämt vid datorn och se på Harry potter.

12 jan, 2013 13:20

Borttagen

Avatar


jag älskar sättet hur J.K.Rowling skriver, det är därför jag älskar böckerna.

12 jan, 2013 15:26

Pryda
Elev

Avatar


Kärleken, gemenskapen och värmen.

Hogwarts will always be there to welcome you home.

“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.”

12 jan, 2013 15:40

MissLollo
Elev

Avatar


Att det finns en magisk värld att rymma till om man vill försvinna ett tag och att den världen ändå har vissa likheter som den man själv lever i.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F076e49bdf4b2a6065cf894ccfc8895af%2Ftumblr_n28b4fpNcl1qan42po4_r1_250.gif

12 jan, 2013 16:08

Pond
Elev

Avatar


Det bästa med Harry Potter är nog storyn, och själva känslan man får när man läser böckerna.
Kommer dock inte ihåg hur jag upptäckte serien.

She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX

12 jan, 2013 16:43

Dilly Weasley
Elev

Avatar


Man lever sig in så bra

"Hm, you must be a Weasley"

13 jan, 2013 08:27

Alva Mcgonagall
Elev

Avatar


Allt är bäst !!!

Utman mej gärna på duell!

13 jan, 2013 10:21

Tamburlaine
Elev

Avatar


Tycker det bästa med Hp är karaktärerna, utan tvekan. Det finns så många olika, djupa karaktärer. Alla har motiver, bakgrunder och orsaker till att bete sig så som de gör. Det finns liksom favoritär åt vem som helst, vad du än tycker om. De är så otroligt välskrivna.

Som bevis på detta är all fanfiction som kommit, fans som shippar jaa gud vet vad, så mycke tintriger och spänning mellan olika karaktärer, även de man knappt vet något om!

Kom själv i kontakt med HP då min pappa började läsa det åt mig då jag var liten. Han hade fått tips av någon bekant att de böckerna skulle kunna vara bra ; ) you don't say...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lk4rj25afu1qgwfc5o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1qdjlM3ke1qzi2wjo2_250.gif

13 jan, 2013 13:37

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Det bästa med Harry Potter böckerna!

Du får inte svara på den här tråden.