Everlark, the end [sv] [THG] [oneshot]
Forum > Fanfiction > Everlark, the end [sv] [THG] [oneshot]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: SUperbra!! tack! 4 apr, 2012 18:18 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Otroligt bra :] Tack så mkt! Skrivet av Borttagen: Väldigt bra skrivet men.. Nu får jag såna där Peeniss feelings.. Är otroligt glad över att de här inte inträffade i boken, skulle ha dött själv då. Det har var ju nog hemskt att läsa. ;___; Haha, aw. Ja, jag kände mig rätt hemsk när jag dödade Peeta. Min kompis (värsta Peeta och Josh fan) tror jag tänkte döda mig för att dödade Peeta.. haha Jag är sur, och arg på dig, Uno. Jag menar det. Inte nog med att du visar den på skajjp, så måste du lägga in den här där jag kan se den hela tiden. Du är bra lagom grym du. OCH FÖR ALLA SOM VILL VETA, DET ÄR JAG SOM KOMMER DÖDA FANNY NÄSTA GÅNG FÖR ATT HON DÖDADE PEETA. » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 6 apr, 2012 09:31 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
omg, så bra ♥ och du ska veta att jag är petig med fanfics!
speech! 6 jul, 2012 18:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: omg, så bra ♥ och du ska veta att jag är petig med fanfics! aw, tack! :'D 6 jul, 2012 18:43 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: omg, så bra ♥ och du ska veta att jag är petig med fanfics! aw, tack! :'D ingen orsak :3 speech! 6 jul, 2012 18:46 |
|
Celest Gaunt
Elev |
OTROLIGT! UNDERBART!
Förstår inte hur någon kan lyckas fånga mig lika bra som Suzanne Collins! 6 jul, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Celest Gaunt: OTROLIGT! UNDERBART! Förstår inte hur någon kan lyckas fånga mig lika bra som Suzanne Collins! OMG. Tack underbara du! :'D 6 jul, 2012 19:32 |
|
Tvilling
Elev |
Um, puff x3
Nämen hej guys. Det har gått mer än ett år sen jag skrev detta ('cause that was my oldie användare) :O Borde dock vara i andra ff forumet. x] ∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 4 jul, 2013 22:23 |
|
Borttagen
|
Åh Gud, så fint :'
14 aug, 2013 19:30 |
Forum > Fanfiction > Everlark, the end [sv] [THG] [oneshot]
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen