Mugglisträff på Boda Borg?
Forum > Off Topic > Mugglisträff på Boda Borg?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Linni
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Ojj länken ska vara denna!Skrivet av Linni: Vad kul, men tror inte jag kan komma. Länken funkar inte. Ni andra: Kuligt!
8 maj, 2012 17:09 |
|
Knizzlare
Elev |
Jaaa, om jag kan så helt klart ja, är ju jättekort till karlskoga härifrån och ja, bodaborg, det skulle va så åsuuum
![]()
8 maj, 2012 17:24 |
|
EMELESEL
Elev |
Hehe, appropå Boda Borg, har ni kört nya banan?
8 maj, 2012 17:50 |
|
Borttagen
|
Ååh va kul!
Jag vill med!! 22 maj, 2012 20:05 |
|
Knizzlare
Elev |
22 maj, 2012 21:38 |
|
Aleander
Elev |
22 maj, 2012 22:05 |
|
EMELESEL
Elev |
^Hehe, tack
23 maj, 2012 08:54 |
|
Borttagen
|
Sommarlov!!
Nån dag borde ju de flesta va lediga så vi kan dra till bodaborg!? 19 jun, 2012 13:42 |
|
Elley
Elev |
Synd att det var Karlskoga, hade det varit Sävsjö hade jag kunnat komma men nu blir det lite långt att åka
http://nouw.com/ellenfelixson/
19 jun, 2012 14:58 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Elley: Synd att det var Karlskoga, hade det varit Sävsjö hade jag kunnat komma men nu blir det lite långt att åka Vart ligger sävsjö? 19 jun, 2012 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen