En Vampyr På Hogwarts
Forum > Fanfiction > En Vampyr På Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nelly1513
Elev |
4 apr, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
SuperBra!!!
4 apr, 2012 17:57 |
|
EpicFaiil
Elev |
Super bra
4 apr, 2012 21:43 |
|
Corriiz
Elev |
4.
Jag stod på en kulle, det var natt. Plötsligt växte kullen. Jag tittade ned på mina fötter och upptäckte att jag inte stod på en kulle, nej det var döda kroppar. Mugglarkroppar. Jag backade och halkade omkull jag föll ned från högen och ramlade duns ned i vattnet. Vattnet var rött. Blod! Jag fick panik. Blodet var inte lockande, det kändes som riktig riktig död. Jag kom djupare och djupare ned. Luftbubblorna steg mot ytan. Jag drunknde! Jag reste mig upp ur sängen. Det värkte i halsen. Jag rotade igenom min väska efter dricka. När jag hittade den drack jag 2 stora stora klunkar. ![]()
6 apr, 2012 12:38 |
|
Nelly1513
Elev |
6 apr, 2012 12:40 |
|
Corriiz
Elev |
5.
Jag var inte längre i närheten av blod, jag var i ett slott. Min klänning var svart och hade röda ringar på sig. "Lilla vampyr.. Du är tapper.. Men du är inte riktigt hel.. Anslut dig till mi..." Jag reste mig upp ur sängen. Drömmarna var jobbiga och obehagliga. ![]()
19 maj, 2012 14:22 |
|
Nelly1513
Elev |
19 maj, 2012 14:25 |
|
Corriiz
Elev |
6.
Det värkte i halsen. Jag sökte efter flaskan. Jag drack flera klunkar. Jag var svettig och andades häftigt. Jag försökte kontrollera mina sinnen. Lugn ... Jag var en vampyr... Jag andades... Men varenda andetag kändes så obehagliga. ![]()
21 jun, 2012 15:30 |
|
Borttagen
|
Suuuuuuuuuuper duper bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ny läsare!!! Bara en sak! Vampyrer har väll ingen spegel bild eller?! 21 jun, 2012 16:39 |
|
Corriiz
Elev |
Matilda weasley: Nej inte när jag tänker efter... Men jag har tänkt att vid en viss ålder så är det så att man inte har en spegelbild. Nu är hon i den ålderna
![]()
21 jun, 2012 17:41 |
Forum > Fanfiction > En Vampyr På Hogwarts
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen