Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?
Forum > Harry Potter > Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Dolores Jane Umbridge, hon är en riktig ragata! Och ler på sitt sliskiga sätt så man vill bara åååh slå henne!
Och självklart har Bellatrix ett rejält irreterande sätt, med tanke på hur retsam och okänslig hon är, Draco kan också vara mycket irreterande, när han retar Harry för de mest onödiga saker som helst! :o 25 dec, 2010 17:30 |
|
Olwa
Elev |
Dödsätare, umbrige, skeeter, Lockman även Fleur Delacour har ett lite irreterande sätt
Du behöver inte säga mer Granger, säg mig, vem av er ska dö i år? 25 dec, 2010 18:59 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Olwa: Mmm, faktiskt! Dödsätare, umbrige, skeeter, Lockman även Fleur Delacour har ett lite irreterande sätt ♥ 25 dec, 2010 19:41 |
|
Borttagen
|
Colin Creevy. Har en sån i skolan, utan kamera, en liten knubbig sak som hänger efter mig hela tiden. Pipig är han också. Irriterande som drakdynga.
28 jan, 2011 10:58 |
|
Beata
Elev |
28 jan, 2011 16:17 |
|
Buckbeak
Elev |
Det finns väl några som är speciellt irriterande....
Tex Skeeter, Lockhart mm "They had bodies, hind legs, and tails of horses, but the front legs, wings and heads of what seemed to be giant eagles, with cruel, steel-colored beaks and large, brilliantly orange eyes" 28 jan, 2011 19:18 |
|
Ginny00
Elev |
Bellatrix och Umbridge..
29 jan, 2011 11:27 |
|
hermione_33
Elev |
Jag tycker Draco är lite irriterande. Skåderspelaren alltså. Han flåsar så mycket med näsan, haha
(Förlåt Jan!) "Can you dance like a Hippogriff?" 29 jan, 2011 11:46 |
|
Black
Elev |
30 jan, 2011 18:00 |
|
jan
Elev |
30 jan, 2011 18:15 |
Forum > Harry Potter > Är det någon karaktär i Harry Potter vars sätt är irriterande?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen