Vill någon ha någon mer bok till Harry Potter?
Forum > Harry Potter > Vill någon ha någon mer bok till Harry Potter?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Juliat
Elev |
Jag skulle tycka att det var skitkul om man fick följa Harrys "nya äventyr" som "normal" när han äntligen har erövrat Voldermort och kan börja leva utan att behöva tänka på honom...eller förstår ni vad jag menar? Efter slaget vid Hogwarts när han äntligen får leva med Ginny och de skaffar barn och Ron och Hermione detsamma. tycker inte att det sista kapitlet i sjunde boken räckte!
Puss "Dont ask us any questions and we won't tell you any lies" 24 dec, 2010 21:02 |
|
Borttagen
|
Nej jag håller med dig att man vill ha en fortsätt nig efter 7 ans epilog, man undrar liksom vad som händer...
24 dec, 2010 21:10 |
|
Luna Potter
Elev |
Håller med.
I'm a Witch! Fear me! 24 dec, 2010 23:36 |
|
themarauder
Lärare |
Det hade ju varit coolt om man fick veta hur Lily och James faktiskt till slut blev "de".
Jk Rowling är verkligen världens bästa författare (enligt mig). Men hennes sätt att skriva är mer vänskapligt och inte riktigt lika "romantiskt"? Jaja, jag är dålig på att förklara Jag tror att det är bäst att man låter vissa saker lämnas åt fantasin ' =) - just like themarauder 24 dec, 2010 23:41 |
|
.:HermioneGranger:.
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, jag också!Nej jag håller med dig att man vill ha en fortsätt nig efter 7 ans epilog, man undrar liksom vad som händer... ♥ 25 dec, 2010 09:56 |
|
soratanaka
Elev |
Rowling skrev ju en prequel i alla fall. Inte den bästa, men underhållande. Next-gen är inte riktigt min grej. Jag har redan bestämt att ASP hamnar i Slytherin och blir tillsammans med SHP. Hah.
Men i alla fall, en uppföljare om next-gen känns fel. Det var säkert meningen att vi själva skulle föreställa oss och fantisera, inte att hon ska sätta ord för ord vad som händer och ditten och datten. Vill ni läsa next-gen är det väl bara att dra in på fanfiction.net. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 28 jan, 2011 22:47 |
|
Looney Luna Lovegood
Elev |
Jag skulle vilja ha fler böcker DOCK om dom endast handlade om Harry och hans vänner, hans barn intresserar inte mig..
I've been able to see them ever since my first year here. They've always pulled the carriages. Don't worry. You're just as sane as I am 28 jan, 2011 23:51 |
|
Buckbeak
Elev |
Det skulle vara jättekul att få följa deras barn på Hogwarts ^^ Fast jag undrar vad de skulle kunna råka ut för (för att få handlingen mer spännande)
"They had bodies, hind legs, and tails of horses, but the front legs, wings and heads of what seemed to be giant eagles, with cruel, steel-colored beaks and large, brilliantly orange eyes" 29 jan, 2011 13:01 |
|
Ellie Jonsson
Elev |
asså jag hade velat att harrys dotter lily gifte sig med scorpius malfoy ^^ asså nån mer som skulle tycka det varit skul? x'pp
//draco malfoy- den fantastiska studsande illern 29 jan, 2011 13:04 |
|
AvadaKedavra
Elev |
jag tycker ändå att man kan få "tänka ut det själv"
Men usch usch Harry potter har ju vart med i mitt liv så länge jag kan minnas och när den sista filmen kommer ut kommer allt bara kännas som det tar slut :c Don't worry. You're just as sane as I am. 29 jan, 2011 13:11 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen