Du och jag mot världen - Draco ♥ Emelie.
Forum > Fanfiction > Du och jag mot världen - Draco ♥ Emelie.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Corriiz
Elev |
Kapitel 4 - Sammarbete
αre мy ғeelιɴɢ'ѕ тrυe?-eмelιe Nu kommer inte alla formler finnas. Jag ändrar lite med formler. Jag satt bredvid Draco som satt bredvid mig och tänkte. Vi skulle träna på trollformler som jag inte kände igen. Draco skulle lära mig en del. Vi satt i Slytherin's sällskaps rum. ´´Så... Grampie är gör så man kan flytta saker i närheten till sig själv?´´ Sa jag fundersamt. ´´Nej det gör så fötterna växer..´´ Jag skrattade. ´´Aha..´´ Sa jag. ´´Accio är det däremot.´´ Sa han. Jag höll upp min trollstav för att göra accio. Draco tog tag i min arm för att rätta hållningen. ´´Så håller du...´´ Jag tittade in i hans ögon. ´´Okej.´´ Sa jag utan att släppa blicken. ´´Accio´´ Sa jag och tittade på Draco. Dracos trollstav kom fram från ingen stans och landade i min hand. Jag såg förvånat på staven. Vi tittade på varandra en stund. Och han log. Varför känns det så dära? Som om det är fjärilar i magen....? ´´Din pappa är lustig´´ Sa Draco och jag rodnade. ´´Njaa..´´ Sa jag tyst. Draco kom närmare mig och jag kände en kall andedräkt mot mitt ansikte som var väldigt lös. ´´Du behöver inte skämmas´´ Han log. Jag också. Han..Han var så vacker på nått sett. Han kollade på mig med en forskande blick. ´´Alltså är du lika gammal som jag?´´ Sa han. ´´Ja..´´ Sa jag. Han log. ´´ Okej vi jobbar med det hära sen jag måste på.. toa´´ Sa han och log. Jag nickade och satte mig ned. Mera kommer.. ![]()
18 mar, 2012 10:17 |
|
DracoIsMine
Elev |
18 mar, 2012 10:30 |
|
Marsku
Elev |
Kan int du skriva mera
You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 18 mar, 2012 10:40 |
|
Corriiz
Elev |
Kapitel 5 - Kär
ѕнє'ѕ ѕσ ∂郃яєηт-∂яαcσ När jag kom in i sällskapsrummet satt Emelie och tränade på Lumies. Jag log. Hon var så söt. Emelie vände sig om och tittade på mig. ´´Jag klarade det!´´ Sa hon och log. ´´Bra..´´ Sa jag.. Jag ställde mig bredvid henne. Hon tittade på mig. Jag tittade på henne. Jag vet inte hur men jag drog min hand i en av hennes lockar som hon trollat fram via Grytes. Hennes hår var inte som Pansy's. Emelie's var mjukt och... Lägg av nu DRACO!! Min hand kom mekansikt till hennes kind. Hon tittade på mig. Jag böjde mig närmare henne så jag kände hennes varma andedräkt. DRACO VAKNA!! Jag kysste henne på munnen. Emelie besvarade kyssen. GUD! JAG! DÖR! Mina händer höll i Emelies hals. ´´Vänta?!´´ Emelie flyttade sig bak. ´´Vad h-hände?´´ Stammade hon tyst. Jag rodnade. ´´F-förlåt´´ Sa jag. ´´N-nej det gör inget men j-jag f-fattar inte!´´ Hon höll i sin trollstav. Jag gick fram och lungnade henne. Hon kysste mig då. Jag höll om henne. ´´Detta är inte sant?´´ Mumlade hon. Då visste jag vad det var för känslor. Jag var kär! Hon tårkade några tårar. ´´Det gick så snabbt jag...´´ Sa hon ´´Det är okej.´´ Jag log. ´´M-men Pansy?´´ Sa hon stelt. ´´Vi är inte ihop...´´ Sa jag. ´´Det säger hon..!´´ Sa hon och tittade på mig. Mera kommer! ![]()
18 mar, 2012 10:42 |
|
Marsku
Elev |
Vill du skriva lite mer
You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 18 mar, 2012 10:49 |
|
Sara Malfoy
Elev |
meraaa
Once A Slytherin , Always A Slytherin. ♥ min FF a dramione story - http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=17437&page=1#p954102 18 mar, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
awesome
18 mar, 2012 10:52 |
|
Corriiz
Elev |
Kapitel 6 - Sjuk?
αre ι ѕιcĸ? - eмelιe Jag satt stilla bredvid Pansy som lekte med Draco's hår. Draco försökte skaka av henne då och då men det gick inte så bra. 3 kompisar ur gryffindor som hette Hermonie...Ronald och...Harry satte sig mittemot oss. Hermonie log mot mig. Och jag log tillbaka. Vi var vänner ur våran.... trollkonst. ´´Ojdå.. smutsvarning..´´ Sa Pansy och lipade mot Hermonie. ´´Tyst Pansy Bebis.´´ Sa Ronald barnsligt. ´´Blodsförradare!´´ Ropade Crabbe ljudligt. Jag mådde plötsligt illa. Så jag sprang iväg till tjejernas toalett. Jag spydde. ´´Emelie?´´ Viskade Draco. ´´J-ag kräks!´´ kraxade jag. Dörren gick upp och Draco kom in till mig. ´´Blää..´´ Sa han. När jag hade torkat mig ur munnen borrade jag in mitt ansikte i mina händer. ´´Hur gick det till?´´ Sa han.. ´´Jag vet ej...´´ Sa jag.. Mera kommer Skriver lite sen.. ![]()
18 mar, 2012 11:05 |
|
Marsku
Elev |
Alltså du e en begåvning
You have been accepted in Hogwarts School of Witchcraft and Wizardy :D JOIN THE DARK FORCES! WE HAVE COOKIES! 18 mar, 2012 11:08 |
|
Professor McGonagall
Elev |
jättebra!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 18 mar, 2012 13:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen