Boggarten...
Forum > Harry Potter > Boggarten...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
potter_fan
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Kanske... nej jag vet inte! Moody verkar inte vara rädd för någonting alls!!!Boggarten kanske känner när någon tittar på den så när Moody tittade så blev den till hans värsta rädsla (vad det nu kan vara) Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 11 mar, 2012 12:50 |
|
samfora
Elev |
Oj.... Aldrig tänkt på. COOLT!
Hogwarts will always be there to welcome you home. 11 mar, 2012 12:54 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
12 mar, 2012 23:08 |
|
Loveleen
Elev |
Skrivet av Borttagen: Han får nog se den som den ser ut på riktigt.Han är ju alldesles för lång bort för att den ska veta vad som skrämmer moody mest. tror det också
13 mar, 2012 08:01 |
Forum > Harry Potter > Boggarten...
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen