myHogwarts intagning, vad tycker ni?
Forum > Harry Potter > myHogwarts intagning, vad tycker ni?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pumpkin99
Elev |
9 mar, 2012 21:52 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: De var sjukt dåliga typ 36 sekunder att tänka o så glömde man bort allt för att man var så stressad Det håller jag med om, och om man gissade fel fick man börja om och hela tiden såg man hur platserna blev allt färre... Men det var ju antagligen för att man inte skulle kunna fuska lika lätt, fast 30 sekunder var kanske lite väl lite. I alla fall för de som inte läst böckerna på engelska... Eller hur jag fick jätte panik ju färre platserna de blev kom ändå inte in fastnade på de svåra gåtorna ;( Kom du in någon dag? Nee kom inte in ;( du då? ![]()
9 mar, 2012 22:10 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: De var sjukt dåliga typ 36 sekunder att tänka o så glömde man bort allt för att man var så stressad Det håller jag med om, och om man gissade fel fick man börja om och hela tiden såg man hur platserna blev allt färre... Men det var ju antagligen för att man inte skulle kunna fuska lika lätt, fast 30 sekunder var kanske lite väl lite. I alla fall för de som inte läst böckerna på engelska... Eller hur jag fick jätte panik ju färre platserna de blev kom ändå inte in fastnade på de svåra gåtorna ;( Kom du in någon dag? Nee kom inte in ;( du då? Nej, vad synd! ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 10 mar, 2012 10:17 |
|
Matizze
Elev |
Jag tycker att de var ganska bra, men jag hänger upp mig på den förjävliga gåtan. Det enda jag kan göra är att tacka mig själv för att inte tänka efter ordentligt.
Svaret på mig gåta var bågsvans, och jag har faktiskt ingen aning om hur jag kom på det... det sa bara klick och sedan var det bara att googla på det man visste om en bågsvans på engelska vilket var typ: care of magical creatures, bow, tree, wand ^^ De andra frågorna var jättelätta jämfört med den första och citatet var det ju bara att kopiera och googla på ^w^ ![]()
10 mar, 2012 11:41 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: De var sjukt dåliga typ 36 sekunder att tänka o så glömde man bort allt för att man var så stressad Det håller jag med om, och om man gissade fel fick man börja om och hela tiden såg man hur platserna blev allt färre... Men det var ju antagligen för att man inte skulle kunna fuska lika lätt, fast 30 sekunder var kanske lite väl lite. I alla fall för de som inte läst böckerna på engelska... Eller hur jag fick jätte panik ju färre platserna de blev kom ändå inte in fastnade på de svåra gåtorna ;( Kom du in någon dag? Nee kom inte in ;( du då? Nej, vad synd! Jag vet ![]()
10 mar, 2012 12:13 |
|
Safrina
Elev |
10 mar, 2012 12:42 |
|
TheWitch
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: De var sjukt dåliga typ 36 sekunder att tänka o så glömde man bort allt för att man var så stressad Det håller jag med om, och om man gissade fel fick man börja om och hela tiden såg man hur platserna blev allt färre... Men det var ju antagligen för att man inte skulle kunna fuska lika lätt, fast 30 sekunder var kanske lite väl lite. I alla fall för de som inte läst böckerna på engelska... Eller hur jag fick jätte panik ju färre platserna de blev kom ändå inte in fastnade på de svåra gåtorna ;( Kom du in någon dag? Nee kom inte in ;( du då? Nej, vad synd! Jag vet De börjar släppa in de som kom in dag 1 den 15 mars, sedan de som kom in dag 2 den 16 mars. Så jag kommer först att få komma in den 19 mars ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 10 mar, 2012 14:47 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Skrivet av TheWitch: Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: De var sjukt dåliga typ 36 sekunder att tänka o så glömde man bort allt för att man var så stressad Det håller jag med om, och om man gissade fel fick man börja om och hela tiden såg man hur platserna blev allt färre... Men det var ju antagligen för att man inte skulle kunna fuska lika lätt, fast 30 sekunder var kanske lite väl lite. I alla fall för de som inte läst böckerna på engelska... Eller hur jag fick jätte panik ju färre platserna de blev kom ändå inte in fastnade på de svåra gåtorna ;( Kom du in någon dag? Nee kom inte in ;( du då? Nej, vad synd! Jag vet De börjar släppa in de som kom in dag 1 den 15 mars, sedan de som kom in dag 2 den 16 mars. Så jag kommer först att få komma in den 19 mars Aha intressant att folk säger att den är bättre än pottermore när de inte ens hade börjat släppa in folk xD ![]()
10 mar, 2012 14:53 |
Forum > Harry Potter > myHogwarts intagning, vad tycker ni?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen