50 bevis på att du är ett Potterhead
Forum > Harry Potter > 50 bevis på att du är ett Potterhead
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det mesta stämmer in, min bästis hade skrattat åt mig.
Hursomhelst, "27. Läraren som du avskyr kallar du för Snape", nästan, jag brukar kalla dåliga vikarier för Umbridge... 5 mar, 2012 12:53 |
|
TheWitch
Elev |
Jag gör ALLT det där utom 7, 14, 19, 27,32, 33 och 34. Och det pga att jag har syslöjd, att jag trivs med Luna-hår, att vi inte har så långa raster, att jag tycker om Snape, att jag inte kan måla ugglor och att jag inte har en katt eller råtta.
#proud potterhead ~This post was sent to Mugglis by an owl~ 5 mar, 2012 13:59 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Ja, det var bara lite irroni i det hela, jag gör inte heller precis allt! bara en sak jag kom på att göra :p
Winter is coming... 5 mar, 2012 14:22 |
|
Johannai
Elev |
Hahah jag gör i stort sätt allt..
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 5 mar, 2012 14:24 |
|
Fredrick
Elev |
vad är bevisen på att man är en ynkhead då?
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 5 mar, 2012 14:26 |
|
Loveleen
Elev |
5 mar, 2012 19:02 |
|
Nelly1513
Elev |
5 mar, 2012 19:12 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Fredrick: vad är bevisen på att man är en ynkhead då? Du har tepetserat ditt rum med bilder på Mrs Figg och Filch, och du googlar upprepade gånger efter manualen till Kvick-Trick ![]()
5 mar, 2012 19:22 |
|
Miss Black
Elev |
5 mar, 2012 19:36 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
jaha det där var tydligen jag i ord.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 5 mar, 2012 21:05 |
Forum > Harry Potter > 50 bevis på att du är ett Potterhead
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen