Galet förälskad! [SV]
Forum > Fanfiction > Galet förälskad! [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fredrick
Elev |
Skrivet av .:Elise:.: Omogen men bra det tar jag faktiskt som en komplimang eftersom att jag kände för att göra något lite oseriöst ; - ) jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 6 mar, 2012 10:16 |
|
Borttagen
|
sådär!
6 mar, 2012 16:23 |
|
Fredrick
Elev |
Här är det tredje kapitlet.
Han gick nu ensam i korridoren då han såg McGonagall gå en bit framför honom. Han sprang ikapp henne och sade. ”McGonagall, jag behöver hjälp att gå till st mungdos, Draco och Goyle skulle tydligen vara där” Hon sade nu lite strängt. ”hittar du inte dit själv Crabbe?” Crabbe skakade på huvudet. Crabbe och McGonagall gick nu sida vid sida och skulle nu gå till st mungdos. Crabbe tyckte det var underbart att gå där bredvid henne, men det varade inte länge för nu öppnade hon dörren och han stod nu vid Draco’s och Goyle’s sängar. Draco och Goyle låg halvt avsvimmandei deras sängar, men såg nu att Crabbe stod bredvid dom. Crabbe sade. ”minns ni vad som hände?” Draco hostade fram. ”jag kände bara en hemsk doft, sen så svimmade jag bara. Det var det hemskaste jag någonsin varit med om” Crabbe tittade på Goyle och Goyle sade. ”Det ända jag kommer ihåg var att du gick in dit, du måste väll också svimmat av?” Crabbe kände nu att hjärtat började gå snabbt, vad skulle han säga? Han stammade fram. ”öh..jag är ledsen killar. Men jag tror att det var jag som gjorde den hemska doften när jag bajsade” en 10 poängare? trodde väll det jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 7 mar, 2012 20:34 |
|
Nelly1513
Elev |
Wow.... En aning... hrm... eh... ja, den var ju bra!
När kommer nästa kaptel?^^ AlexZz and I are friends 4 ever <3
8 mar, 2012 06:48 |
|
.:Elise:.
Elev |
Skrivet av Nelly1513: Wow.... En aning... hrm... eh... ja, den var ju bra! När kommer nästa kaptel?^^ JA när kommer nästa kapitel?
8 mar, 2012 07:46 |
|
Fredrick
Elev |
ooh tack så mycket! blir väldigt glad av era kommentarer.
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 8 mar, 2012 10:01 |
|
Borttagen
|
LOL x'
8 mar, 2012 10:18 |
|
Fredrick
Elev |
aa. det kommer ett nytt kapitel senare men inte just nu.
jag äger fast jag är en ynk Gryffindor<3 <3 <3 <3 <3 <3 JAG ÄR MED I ### 8 mar, 2012 10:44 |
|
.:Elise:.
Elev |
8 mar, 2012 14:24 |
|
Nelly1513
Elev |
8 mar, 2012 19:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen