Akut Harry Potter hjälp!!!
Forum > Harry Potter > Akut Harry Potter hjälp!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
1 mar, 2012 10:09 |
|
andylucia
Elev |
Älskar detta citat:
Do not pity the dead, Harry, pity the living. Above all, pity those who live without love ![]() 1 mar, 2012 12:47 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: ja men det finn super måga där finns ett där det står doby a fre alf och en bild på dobbySkrivet av Borttagen: finns på dena sida den som jag länkar har jag till 3gs men den kan hitta till4 och 4s mm från den http://www.zazzle.se/hogwarts_vapen_speck_fodral-176059457272487222 Fast det var väl mer ett citat hon hade tänkt, eftersom hon skulle göra sitt eget! 1 mar, 2012 16:46 |
|
Grindylow
Elev |
1 mar, 2012 17:47 |
|
Matizze
Elev |
1 mar, 2012 17:47 |
|
parvati patil 123
Elev |
jag vet inte hur man skänar galleoner eller hur man exempel räddar ginny från basilisken eller kör turnering i magisk trekamp så help!!!!!!
LÄR DIG SJUNGA LÄR DIG GÅ LÄR DIG ÄLSKA GRYFFINDOR!!!! BE STRONG BE LIVE BE A GRYFF!!! KOM IGEN GRYFFINDOR!!!!!! 1 mar, 2012 18:16 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Potterhead until the very end
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 1 mar, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Kanske "Always", så att man fattar att det är dem för alltid? tycker lika dant 1 mar, 2012 18:49 |
|
Openz_Trafaklar
Elev |
Please not ,please notSlytherinSlytherin
Btw Gryffindor ÄGER Lyssna på mitt hemma gjorda skämt :D själv fick jag ett skratt-anfall men jag har ju lite random humor. Det var en gång 2 skor som gick över vägen då sa den ena -Kolla no hands! ;) Aaaaaaaaaaaaaaaaaa wiga wiga wiga wiga wiga YEAH! 1 mar, 2012 18:52 |
|
Solkatten
Elev |
"After all this time?
Always." "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 mar, 2012 19:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen