Favorittnamn i böckerna
Forum > Harry Potter > Favorittnamn i böckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Piggy
Elev |
Det finns många jag tycker om, men Andromeda är nog ett utav favoriterna ^-^
Edit: Sirius och Remus är också namn jag tycker om välldigt mycket
19 dec, 2010 17:46
Detta inlägg ändrades senast 2011-01-15 kl. 16:19
|
|
Piggelin
Elev |
Penelope (percys flickvän)
19 dec, 2010 17:56 |
|
Optic
Elev |
Dumbledore låter så... mysigt
19 dec, 2010 19:35 |
|
Lumos
Elev |
Aså det finns så många så otroligt coola namn!
Om man försöker vara någon annan kan man inte bli bättre än en kopia. Om man är sig själv kan man bli ett orginal. 19 dec, 2010 19:44 |
|
Hampan12
Elev |
Jag tycker Lily och lavender är jätte fina namn.
I hate umbridge,skeeter,bellatrix,voldie and Lucius 19 dec, 2010 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Optic: Dumbledore låter så... mysigt Eller hur? 19 dec, 2010 20:17 |
|
Luna Potter
Elev |
Luna och Hermione låter så himla trevlig och mysigt!
♥♥♥♥ I'm a Witch! Fear me! 20 dec, 2010 10:46 |
|
themarauder
Lärare |
Sirius och Remus är nog mina favoritnamn (det ska mina barn få heta..)
Men tycker att Jk Rowling dok har med en massa fina namn. Som Luna, Draco, Lily, Rubeus... Det är jobbigt att välja. Fleur är rätt awsome också! =) - just like themarauder 20 dec, 2010 11:08 |
|
Hermione.Granger
Elev |
Luna Lovegood och Hermione Granger
Sen älskar jag när Snape säger Potter i filmerna, han typ spottar fram det, hah Tycker det är coolt Dobby didn’t mean to kill anyone. Only to maim or seriously injure | Dobby doesn't have a master. Dobby is a free elf! R.I.P Dobby ♥ 20 dec, 2010 11:20 |
|
Fannt
Elev |
20 dec, 2010 11:41 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen