En åtta!!!?
Forum > Harry Potter > En åtta!!!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Mm... ynd det skulle vara kul med en 9.
27 feb, 2012 18:09 |
|
Mirre Weasley
Elev |
27 feb, 2012 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Mm... ynd det skulle vara kul med en 9. Fast det skulle nog inte jag tycka, jag menar, Joanne ska inte skriva någon ny bok. Och en Harry Potter-film baserad på ingenting tror jag inte skulle bli så bra. Mirre Weasley: Källa? 27 feb, 2012 18:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mirre Weasley: nej. Men J.K tänkte skriva en bock men daniel radcliffe sa till henne att hon inte skulle göra det. Han sa väll att han inte skulle vara med i filmen om hon skrev en till? 27 feb, 2012 19:14 |
|
Mirre Weasley
Elev |
27 feb, 2012 22:36 |
|
Safrina
Elev |
28 feb, 2012 00:01 |
Forum > Harry Potter > En åtta!!!?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen