Harry Potter-omslag
Forum > Harry Potter > Harry Potter-omslag
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cirklar
Elev |
27 feb, 2012 16:13 |
|
acke01
Elev |
Kul
Den sista fienden som förintas är döden. 27 feb, 2012 16:27 |
|
Borttagen
|
27 feb, 2012 16:30 |
|
Lills
Elev |
27 feb, 2012 17:45 |
|
Whya
Elev |
De finska var ju helt sjuka!
Förresten så står det vilken bok det är på engelska på de japanska böckerna, högst upp i högra hörnen
28 feb, 2012 11:59 |
|
Borttagen
|
Åh, herregud vilka hemska omslag, hela bunten.
Sverige ftw. 28 feb, 2012 12:03 |
|
Whya
Elev |
![]() Hittade nån här, ganska lik de engelska, men sökte på "kinesiska" så vem vet, kanske är det. och en tysk... ![]()
28 feb, 2012 12:05
Detta inlägg ändrades senast 2012-02-28 kl. 12:06
|
|
Li
Biträdande rektor |
De danska är snyggast
without something there is no nothing 28 feb, 2012 12:06 |
|
Borttagen
|
Jag har inte sett alla än, men jag gillar de svenska bäst hittills x) Men det kanske är för att jag vant mig vid dem..
28 feb, 2012 12:11 |
|
Simon Potter
Elev |
28 feb, 2012 12:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


























Mugglarportalen