Bild på dina husdjur!
Forum > Off Topic > Bild på dina husdjur!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aw tack!^^
5 mar, 2012 16:26 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 18:44 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
Jag har inget husdjur just nu, men här är min dvärghamster Ron som tyvärr inte lever längre.
![]() ![]() Jag har tyvärr inga bra kort på honom. Han var väldigt sprallig så det var nästan omöjligt att få kort på honom
5 mar, 2012 18:56 |
|
Borttagen
|
5 mar, 2012 19:17 |
|
Sandra.Mugglis
Elev |
Jag har inget husdjur men jag vaktar en hund som heter Ville och han är en springer spaniel han är så sött
P.S det är hunden som jag har på bild på här nere 5 mar, 2012 19:22 |
|
Tonkss
Elev |
5 mar, 2012 20:36 |
|
Borttagen
|
6 mar, 2012 14:04
Detta inlägg ändrades senast 2012-03- 6 kl. 14:35
|
|
kinshaw
Elev |
6 mar, 2012 14:12 |
|
adliitam
Elev |
6 mar, 2012 14:15 |
|
MizzNina
Elev |
Min lilla Sixten. ♥
![]() ![]() ![]() Som på den nedersta bilden, har startat en en-katts-demonstration mot Harry Potter böckerna, han tyckte de fick mer uppmärksamhet än honom. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 6 mar, 2012 15:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




































Mugglarportalen