Ljudböckerna
Forum > Harry Potter > Ljudböckerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymphadora_<3
Elev |
jag tycker att det är roligare att läsa själv. men ibland kan det vara skönt med ljudbok
26 feb, 2012 18:09 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av themarauder: Jag ÄLSKAR de engelska ljudböckerna. Det är väldigt mysigt att somna till! =) Krister Henriksson är helt okej att lyssna till - men jag HATAR hans uttal och "vegarna" de går på. Det stavas med Ä av en anledning! Jag vet att det bara är hans dialekt, men jag tycker ändå att man får skala av det! =) Sen gillar inte jag hans imitationer av de olika karaktärerna
26 feb, 2012 18:41 |
|
Golgomath
Elev |
Haha ja, vissa gör han jävligt bra!
Favoriter: Filch Lockman Hagrid Snape Malfoy If you want to know what a man's like, take a good look at how he treats his inferiors, not his equals. 26 feb, 2012 19:21 |
|
Matizze
Elev |
26 feb, 2012 19:48 |
|
Borttagen
|
Jag hörde på 4 an . Men jag minns inte vem som läste det. Han uttalade hermione fel
Her-mi- one(han sa det som det skrivs) 26 feb, 2012 20:13 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Golgomath: Är det någon här som är lika frälst av ljudböckerna som jag är? Tycker personligen att Krister Henriksson är en riktigt bra uppläsare. Vad tycker ni, och vad är bra/dåligt med hans version av ljudböckerna? Asså jag älskar ljudböckerna fast han utalar Hermione, Gryffindor och Hufflepuff... ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 26 feb, 2012 20:21 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Flismos: Skrivet av Golgomath: Är det någon här som är lika frälst av ljudböckerna som jag är? Tycker personligen att Krister Henriksson är en riktigt bra uppläsare. Vad tycker ni, och vad är bra/dåligt med hans version av ljudböckerna? Asså jag älskar ljudböckerna fast han utalar Hermione, Gryffindor och Hufflepuff... Griffindorr säger han ju
26 feb, 2012 20:25 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Golgomath: Skrivet av themarauder: Jag ÄLSKAR de engelska ljudböckerna. Det är väldigt mysigt att somna till! =) Krister Henriksson är helt okej att lyssna till - men jag HATAR hans uttal och "vegarna" de går på. Det stavas med Ä av en anledning! Jag vet att det bara är hans dialekt, men jag tycker ändå att man får skala av det! =) Har lyssnat på sjuan av den brittiska versionen och det är riktigt bra! Hahaha ja hans uttal av vissa ord är lite tveksamma samt att han ändrar endel uttal av lärare etc som kan vare lite störande. Jag älskar att han uttalar allt MEGASVENSKT och att han uttalar Lupin jätteöverdrivet. Ljoopin. Hahah, det får mig att skratta! =) - just like themarauder 26 feb, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Önskar mig Flammande bägaren i födelsedags present, älskar att lyssna på cd sagor, men har aldrig lyssnat på hp förrut.
27 feb, 2012 07:31 |
|
Johnte
Elev |
Skrivet av Borttagen: Önskar mig Flammande bägaren i födelsedags present, älskar att lyssna på cd sagor, men har aldrig lyssnat på hp förrut. Gör så
27 feb, 2012 10:11 |
Forum > Harry Potter > Ljudböckerna
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen