Beauxbatons och Durmstrang då?
Forum > Harry Potter > Beauxbatons och Durmstrang då?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Långstrumpa
Elev |
skulle gissa på att dom hade sina lektioner i vagnen och skeppet.
25 feb, 2012 23:57 |
|
Nelly1513
Elev |
26 feb, 2012 07:15 |
|
Ellekakka
Elev |
De kan väl inte ha tagit lov, för turneringen håller ju på ganska länge, om jag minns rätt. Om jag var dem skulle jag gärna bli undervisad i en hästvagn!
26 feb, 2012 09:12 |
|
blablablaa
Elev |
Den pågår ju under hela året, men somsagt så kanske deras rektor undervisar dem, eftersom dom är runt tjugo stycken bara :3
Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 26 feb, 2012 13:26 |
|
Razwiin97
Elev |
De har ju egna trollkarlsskolor såklart. Annars skulle de ju inte åka dit med vagn och skepp och inte heller mötts i tävlingen som tre olika skolor.
26 feb, 2012 13:31 |
|
Lills
Elev |
26 feb, 2012 13:34 |
Forum > Harry Potter > Beauxbatons och Durmstrang då?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen