Ed Sheeran
Forum > Off Topic > Ed Sheeran
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LeeJordanhjärta
Elev |
Han är jättebra, gillar a team
13 mar, 2012 21:08 |
|
IamAK
Elev |
jag gör! började lyssna på honom för nån vecka sen typ, höh xD
13 mar, 2012 21:13 |
|
Optic
Elev |
Jag älskar hans musik ♥
13 mar, 2012 21:15 |
|
Borttagen
|
Liknar Rupert Grint :-)
15 mar, 2012 11:51 |
|
Borttagen
|
Gjorde en liten cover på "The a team" (iaf de delarna jag kan spela på gitarr = verserna) och klippte in bilder på min älskade kanin som dog den 27 September ♥ 19 mar, 2012 20:42 |
|
Borttagen
|
Hittade faktiskt hans musik via Louis Tomlinson XD
Har hört Give me Love någon gång före det, men aldrig vetat vem det är som sjunger ^^ Älskar hans låtar ♥ 23 mar, 2012 21:40 |
|
Luna 1
Elev |
VARFÖR HAR JAG INTE SETT DEN HÄR TRÅDEN INNAN?
Själv älskar jag U.N.I så otroligt mycket. Men Wake Me Up är så vacker. Och The A-team, såklart. Drunk är också en förälskelse. Och SUNBURN!!! Och hans video dagbok, denna underbara människa. HAN KOMMER TILL MALMÖ DEN 18 AUGUSTI. EXCUSE ME. I JUST DIED A LITTLE. OCH SEDAN SPELADES THE A-TEAM PÅ RADIO I DAG. SJÖNG MED HELA TIDEN SKITHÖGT OCH GRÄT SAMTIDIGT. YEAH. ♥
Tumblr.
4 maj, 2012 20:39 |
|
Lunah~
Elev |
4 maj, 2012 20:45 |
|
scarhead
Lärare |
4 maj, 2012 20:51 |
|
Luna 1
Elev |
4 maj, 2012 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen